کتلت گوشت



کتلت گوشت چرخ کرده را هر کس به شیوه خاص خودش درست میکنه ، و هیچ وقت نمیتونید یک مزه مشترک پیدا کنید .
این روشی هست که من درست میکنم ، ولی خوشحال میشم که طرز تهیه شما عزیزان رو هم بدونم ....
کتلت گوشت چرخ کرده
مواده لازم : گوشت چرخ کرده گوسفند ۴۰۰ گ
سیب زمینی ۲ عدد متوسط ، میتوانید از سیب زمینی پخته هم استفاده کنید
پیاز و تخم مرغ ۱ عدد
نمک ، فلفل ، زرد چوبه ، ادویه دلخواه
ارد سوخاری ۲ قاشق سوپ خوری ، میتوانید از خمیر نانها و یا از نان باگت یا نان تست استفاده کنید .
سیب زمینی و پیاز را رنده کنید ، اگر از نان استفاده میکنید ابتدا آنها را خیس کرده و آب آنرا گرفته به مواد اضافه کنید ،من تمام مواد را داخله دستگاه میکس ریخته و با هم خوب مخلوط میکنم .



از مواد گلولهای برداشته و به فرم دلخواه در آورده و سرخ کنید .
نوش جان ، گیلدا











Kommentare

  1. منم مثل تو درست میکنم گیلدا جووونم ، دست گلت درد نکنه
    راستی قالب نو مبارک ، عاشق رنگ سبزش شدم ..............

    AntwortenLöschen
  2. مرسی رزکم ، بهت گفته بودم که بد از دیدن کتلتهات به این فکر افتادم که درست کنم :)))))
    اره این رنگ سبز به من هم ی جور آرامش میده
    گفتم زودتر استقبال بهار برم :***

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts