فلافل



حتما اسم فلافل رو شنیدید ، دستور این غذا مثله هر غذای دیگه میتونه متفاوت باشه
من این فلفلها رو از یک خانوم لبنانی یاد گرفتم
مواد لازم : نخود خام که ۲۴ ساعت جلوتر خیس کرده ، ۲۵۰ گرم
باقلا سبز تازه ۲۵۰ گرم
جعفری و تره ، از هر کدام ۱ پیمانه
پیاز یا پیازچه ، نصف پیمانه
نمک ، فلفل ، زردچوبه
پودر زیره نصف قاشق غذا خوری
پکینگ پادر ۱ قاشق چای خوری
آرد ۲ قاشق غذا خوری
تمام مواد را داخله دستگاه ریخته و خوب خرد میکنیم ، سپس آرد را اضافه کرده و خوب مخلوط را هم میزنیم ، به یاد داشته باشید فلافل معمولا تند میباشد و با سس تند مصرف میشود
مخلوط را ۱ ساعت در یخچال بگذارید . از مخلوط گلوله های به اندازه گردو برداشته ودر روغن فراوان سرخ کنید .
در تصویر من از سس آماده استفاده کردم
نوش ،  جان گیلدا

Kommentare

  1. gild jan hatman emtahan mikonam vali ye soal mishe az concerve nokhod ham estefade kard?

    AntwortenLöschen
  2. salaaaaaaaaaaam gildaa mikoshamet chera nagofte boodi veblag be in khoshgeli darii ?!
    gele daram azat khahaaaaaaar bayad az dahane gharibe beshnavam haaaaaaan ?!
    kheyli khoshmazast inja mobarake :)
    linkidamet boos

    AntwortenLöschen
  3. گیلدا جون باقلا سبز یعنی همون باقلایی که در با قلا پلو استفاده میشه؟خوشمزه میشه؟

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. بله همونه ، البته من نمیدونم که زائقه شما به چه صورت باشه
      ولی واسه خیلیها از جمله من جالب توجه هست ، البته همراه با سس تند
      به نظر من بهتره هر چیز رو واسه ١ بار هم که شده امتحان کنید

      Löschen
    2. اگه کمی مشکل پسند هستید ، هر دوی حبوبات رو پخته امتحان کنی د، هر چند که این روش اصلی نیست

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts