عدسی



شما عدسی دوست دارد ؟؟؟ من که خیلی دوست دارم ...
ولی ی سوال :::شما چه جوری درستش میکنید ؟؟ این عدسی که میبینید چند تا از دوستان آلمانی من درست میکنند
البته بهتره بگم که تو آلمان این مدل عدسی متداول هست
و دیدم خلیهاشون با پنیر به خصوص پنیر خامه ای میخورند , به این صورت که روی نان پنیر میمالند و بعد از میل کردنش ١ قاشق هم از این خوراک نوش  جان میکنند
و جدی جدی چقدر خوشمزه میشه , من هم خیلی وقته که به این روش میخورم
امتحان کنید .... ؛)

من برای عدسی اول پیاز رو تفت میدم بعد عدسی که از قبل خیس کردم اضافه میکنم
همراه با کمی نمک و فلفل و زردچوبه و رب گوجه
بعضی  اوقات با سیبزمینی نگینی درست میکنم و گاهی اوقات نه
و تا اینجا روشی بود که قبلا هم درست میکردم , ولی آلمانی ها توش سوسیس سرخ شده هم میریزند
که کلی خوشمزه میکنه
و این بود انشاء عدسی من :)))

نوش جان ، گیلدا













Kommentare

Beliebte Posts