Gefüllte Muschelnudeln mit bechamelsauce



بله ه ه ه همونجور که بیشتاریها حدس زدند ، این پاستای گوش ماهی ( صدف ) هست
که داخلش رو با مخلوطی از ماهی تن و پیازو کمی رب گوجه و کمی ادویه  ،  که همگی رو تفتشون دادم  پر کردم
پس تا اینجا فهمیدیم که داخلش از چی بوده :))



این پاستاها رو مثل هر پاستای دیگه باید مدتی بذارید داخل آب جوش و نمک تا کمی نرم شه
و اگه مایل هستید که مثل من داخلش رو پر کنید دقت کنید که زیاد نپزه تا له شه
بعد از پر کردن داخل ظرف مورد نظرتون کنار هم میچینید


جداگانه سس بشامل ، یا همون سس سفید رو تهیه کنید ، که روش کار من اینه
 آرد رو همراه با کره تفت میدم ، مقداری  جز هندی و نمک و فلفل اضافه میکنم
و به این مواد شیر با  مخلوطی از خامه اضافه میکنم در حدی که به اندزه کافی غلیظ شه
اگه همش از خامه استفاه کنید که ۱۰۰ البته خوشمزه تر خواهد شد :))


این سس رو روی پاستاها میریزم و مقداری  هم پنیر پیتزا ریخته  با داخل فر تا زمانی که طلایی بشه و حرارت ۱۷۰ درجه میذارم بپزه
نوش جان ، گیلدا








Kommentare

  1. خانومی تو قسمت کیک ها گشتم...
    ولی در مور خامه فرم گرفته چیزی ننوشته بودی..
    چقدر قشنگ خامه کشی کرده بودی

    AntwortenLöschen
  2. http://gole-sofreh.blogspot.de/2011/08/blog-post_05.html

    فهیمه جون معذرت میخواهم ، فکر کردم که تو کیکها باید باشه :)
    گشتم دیدم تو نان خامه ای هست برات لینکش رو گذاشتم عزیزم
    مرسی از لطفت گلم :)

    AntwortenLöschen
  3. گیلدا جون الان منم یه تلاشی می کنم ببینم بالاخره می تونم اینجا پیغام بذارم یا نه.
    و اما اصل مطلب این که من از این پاستاها خیلی خوشم می آد. حاصل کار خیلی خوشگل می شه البته اینجا ایرانی اش نیت و ترکه و خیلی گرونه ولی من یه بسته برای دل خودم خریدم!!!!! حالا بگو ببینم خواهر جان مزه ی تن خوب می شه با رب و سس سفید و پنیر؟ یا گوشت بهتره؟ البته در زندگی ما گوشت زیاد نقش نداره و بیشتر سویا می خوریم. مرغ چطوره به نظرت. خلاصه نظر کارشناسی بده عزیزم که من اون یه بسته رو با بهترین مزه ممکن بپزم. مرسی خانومی. به امید اینکه پیغامم برات بیاد . می بوسمت.
    ............. بسی تلاش کردم و نشد پیغام بذارم. با گوگل الان می ذارم، اون می شه فکر کنم فقط اسمم امین و افسانه ثبت می شه: خودم و همسری. فکر کنم اسم وبلاگمونو می زنه. به هر حال من شادی هستم از روی میز آشپزخانه. برم اینو امتحان کنم ببینم چی می شه :)

    AntwortenLöschen
  4. هورااااااااااااااا موفق شدم. پس عزیزم از این به بعد اسم امین و افسانه رو دیدی خود شادانه ام. افسانه هم بگی بهم خوبه. اسم شناسنامه مه، آخ جون حالا هر پیغام می ذارم :))))

    AntwortenLöschen
  5. وای ی ی ی سلام شادی جون ، خیلی خوشحال شدم که برام کامنت گذاشتی عزیزم
    اتفاقا من هم دیدم که بالاخره موافق به کامنت گذاشتن شدم
    البته بگذریم که وبلاگت همه آدرسها رو از من خواست ، و نزدیک بود که سند خونه هم ضمانت بذارم براش تا کامنت منو بفرسته :)))))))۹
    عزیزم در مورد این نوع پسته باید بگم که تو میتونی هر چیزی که دوست دری داخلش بذاری
    البته باید از قبل پخته باشی ، من خودم و خانواده به تن ماهی خیلی علاقه داریم و حتی رو پیتزا هم ازش استفاده میکنیم
    البته رمزش با همون پیاز هست که خیلی رو طعمش اثر داره
    البته با همون سویا هم باید خوشمزه بشه :)
    به هر حال حتما خبرش رو به ما بده :))))

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts