پاستا همراه با سس شوید و ماهی


از اونجایی که علاقه خواصی به ماهی  دارم ، دوست دارم خیلی چیزها رو باهاش امتحان کنم :)
اونهای که مثل من علاقه مند به ماهی هستند ؛ میتونید این رسپت خوشمزه رو تهیه کنند
من از ماهی لاکس یا همون سالمون یا ماهی آزاد استفاده کردم
ابتدا ماهی ها رو به قطعات کوچیک تقسیم کردم و در هنگام تفت دادن بهش نمک و فلفل اضافه کردم تا له نشند 


جداگانه مقداری سس سفید تهیه کردم به این صورت که
۲ قاشق سر خالی ارد رو با مقداری کره تفت دادم تا بوی خامی اون گرفته شه ، مقداری جز هندی بهش اضافه  کردم ، و کم کم بهش خامه اضافه میکنم و مراتب هم  میزنم تا گلوله نشه
و آنقدر خامه اضافه میکنم که سس به اون غلظت لازم برسه ، نمک و فلفل  سفید رو هم اضافه میکنم
اگر مایل بودید که سس کم چرب داشته باشید ، میتونید شیر بریزید ، یا میتونید ترکیبی از هر ۲ رو داشته باشید
در آخر مقداری شوید تازه خرد شده هم اضافه کردم ، اگر مایل بودید میتونید سیر له شده هم اضافه کنید
ماهیها را به سس اضافه کنید تا سس به خوردشون بره بد از یک جوش کوتاه ، سس شما آماده هست


پاستاها رو جداگانه بپزید و با این سس میل کنید .
نوش جان ، گیلدا














Kommentare

  1. وای که چقدر دلم می‌خواست با یک چنگال میفتادم بجونش حل بخور کی‌ نخور !!!)) خیلی‌ خشمزهستتتتت . دستت درد نکنه گیلدا جون .

    AntwortenLöschen
  2. اخ اخ عارفه جون گفتی ، چون پیش من هم دیگه نیست :)))
    جات خالی عزیزم م م م

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts