مافیینهای سالاد الویه



این هم یک ایده زیبا دیگه واسه سالاد الویه یا سالاد تبوله یا هر سالاد دیگه
این سالادها واسه مهمانی بود و مورد پسند همه مهمانها ، جوری که بعد از ۱۵ دقیقه اثری ازش نبود :))
قبلا هم به همین روش براتون ظرف سالاد تبوله رو گذاشته بودم
برای تهیه این کاپها از خمیر فیلو استفاده کردم و اونها رو به صورت گرد بریدم و داخل قالبهای مافین کیک گذاشتم و درون فر با دمای تقریبی  ۱۷۰ درجه قرار دادم تا طلایی شه



من از ۳ برگ یا گاهی اوقات هم بیشتر از ۳ برگ استفاده کردم ، که لابلای اونها رو خوب با کره چرب کردم
بعد از این که خنک شد میتونید داخلش هر چی که دوست داشتید ، بذارید و میل کنید. من داخلش رو با سالاد الویه پر کردم
میتونید از نان لواش یا خمیر یوفکا هم استفاده کنید
نوش جان ، گیلدا












Kommentare

  1. چه ایده جالبی
    چقدر مناسبه برای مهمانی...
    اول فکر کردم نان لواشه... با نان لواش هم می شه این مدلی درست کرد...
    یعنی بذاریم تو فر؟؟؟

    AntwortenLöschen
  2. سلام فهیمه جون ، اره عزیزم ، میشه
    البته هر چی نانها نازکتر باشه بهتره ... و یادت باشه عزیزم هر خمیری که استفاده میکنی ، باید چربش کنی
    البته اگه از نان لواش استفاده میکنی ، بهتره که فقط ۱ لایه باشه ، چون زخیمتره
    ولی تا اونجا که من میدونم تو سوپر مارکتها ، میتونی هم خمیر فیلو و هم خمیر یوفکا رو پیدا کنی عزیزم

    AntwortenLöschen
  3. خانم خانم چه کردی..... همه رو دیوونه کردی. بسیار خوشگلن. من از اینا درست کرده بودم و توش مخلوط مرغ و سس و بادوم گذاشته بودم ولی اولویه فکر کنم باحال تره. رنگی تر و خوشمزه تره. دست شما طلا عزیزم. بوس فراوان.

    AntwortenLöschen
  4. مرسی نازنینم م م م ** :)))

    AntwortenLöschen
  5. خیلی شیک شده دستت درد نکنه

    AntwortenLöschen
  6. مرسی لیلا گلی ی ی ی ****

    AntwortenLöschen
  7. gilda joun ,Mercccc,
    age ghalebe mafin nadashte basham chi? nemitunam jure dige in cup ha ro dorost konam?

    AntwortenLöschen
  8. سلام محبوبه جان ، ببخش که دیر جوابتون رو میدم
    بله عزیزم ، شما میتونید از پشت پیالهای کوچیک یا استکان هم استفاده کنید
    اگه سالاد تبوله رو تو وبلاگ من سرچ کنید میتونید دقیقا متوجه کار بشید عزیزم

    AntwortenLöschen
  9. خیلی خوشگلن! دستتون درد نکنه

    AntwortenLöschen
  10. مرسی شبو جان ، لطف داری عزیزم :)

    AntwortenLöschen
  11. سلام ممكنه فرق خمير فبلو با خمير يوفكا رو به من بگيد ممنون ميشم .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. پروین عزیز , خمیر فیلو به نازکی نان لواش میمونه که نیم پخته هم هست
      اما یوفکا مثل برگ کاغذ نازک هست و به هاراحتی میتونید دستتون رو از زیرش ببینید
      تو قسمت پیش غذا و کنار غذاها , زیاد از یوفکا استفاده کردم , میتونید ببینید

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts