Corn Dog mit kartoffel püree - کورن داگ با پوره سیبزمینی



خیلی وقت بود که میخواستم Corn Dog درست کنم ، ولی از اونجای که همش تو فکر ابداعات و اختراعات سیر میکنم :))
این بود که اونو به این شکل  ممکن در آوردم 
یعنی کورن داگ رو با پوره سیبزمینی و سوسیس امتحان کردم ، و نتیجه کار خیلی خیلی عالی شد 
اجازه بدید که روش کار رو براتون توضیح بدم 

مواد لازم :
پوره  سیبزمینی که قبلا طرز تهیه رو گفته بودم ، حدود ٤٠٠ تا ٥٠٠ گرم ( سیب زمینی پخته + مقداری کره + نمک و فلفل + جوز هندی + خیلی کم خامه یا شیر ) 
زرده تخم مرغ ١  عدد 
مقداری سوسیس که بهتره باریک باشه 
٢ قاشق سر خالی پودر سوخاری 
سیخ چوبی به مقدار لازم 

طرز تهیه :
سوسیسها رو به اندازه ٢ بند انگشت میبریم و داخل هر کدوم از اونها رو ١ سیخ چوبی فرو میکنیم 
پوره سیبزمینی رو بزارید خوب خنک شه و زرده و پودر سوخاری رو اضافه کنید 
مخلوط رو خوب به هم بزنید آنقدر که یکدست و صاف شه ، و حالتی مثل خمیر پیدا کنه 
مقداری از پوره داخل دستتون باز کنید و سوسیس رو داخل اون بپیچید ، اگه کمی براتون مشکل بود ، فقط کمی دستتون رو خیس کنید و به کار ادامه بدید 


از اینجا به بعد مثل مرغ سوخاری عمل کنید ،  و بعد داخل روغن زیاد سرخ کنید 
دقت کنید که همه جا یک زمان در روغن سرخ شه وگرنه ترک میخوره 
بعد هم با سس دلخواهتون میل کنید :)
نوش جان ، گیلدا 

* پخت این خوراک با توجه به میل شخصی و علایق خانوادگی میباشد 






Kommentare

  1. چه باحال شدن دستت درد نکنه حتما خوشمزن

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی لیلا جون ، اره خیلی جالب بود

      Löschen
  2. من خیلی کورن داگ دوست دارم واقعا خوشمزس ولی با پوره ی سیب زمینی امتحانش نکردم ،خیلی خوشگل و هوس انگیز شدن دستتون درد نکنه گیلدا جون

    AntwortenLöschen
  3. ارغوان جون ، راستش من تا به حال خود کردن داگ رو هم نخوردم :))))
    ولی این خیلی خوشمزه شده بو د، همونجور که میبینی پسرم حمله وره :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. حق داره بچه ! منم اگه دستم می رسید همین کار رو می کردم

      Löschen
  4. بازم گل کاشتی که گیلدا جونننن خیلی خوشگل و هوس انگیز شده دستت درد نکنه عزیزم

    AntwortenLöschen
  5. مرسی نازنین ، جای شما کلی خالی بود د د د د

    AntwortenLöschen
  6. این از اون غذاهاست که صنم هر چی بخوره سیر نمیشه ، به به ، عالیه گیلدای مخترع ما :)))))

    AntwortenLöschen
  7. ها ها ، مرسی رزی جون
    الان یکی میگفت که همچین چیزی تو هلند هست ، جالب اینکه با توجه به این که نزدیک مرز هلند هستم تا به حال ندیده بودم و نخوردم
    نتیجه میگیرم ، نمیتونم به ثبت برسونم :)))))))))

    AntwortenLöschen
  8. گیلدای عزیزم خیلی جالب و عالیه حتما خوشمزه است شکی نیست ... اگه سریال بیگ تایم راش ( یک گروپ موزیک هستند خیلی خوش صدا ) رو دیده باشی کارلوس هنرپیشه فیلم عاشق این کورن داگ هست و خیلی بااشتها و ولع میخورد ... خیلی کنجکاو بودم بدونم سوسیس با چی و با چه موادیه ولی راستش هیچوقت وقتشو پیدا نکردم سرچ کنم حالا ازت تشکر میکنم از بابت دستور خوب و کاملش دیگه زحمت مارو کم کردید...البته من سوسیس با خمیر نان یکی دوماه پیش درست کردم ولی مجموعا با این کورن داگ خیلی فرق میکنه.. مرسی از زحمتی که کشیدید..نوش جونتون باشه خسته هم نباشی ولی موفق و سربلند باشی ♥

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ممنونم صفای نازنین ، متاسفانه من این سریال رو ندیدم ، یا شد یادم نیست
      البته بگم که این دستور اصلی کردن داگ نیست عزیزم ، اگه اشتباه نکنم دستور اصلی باید تو وبلاگ لیلا جون باشه
      من اینو بر اساس همون کردن داگ و کوفتهای سیبزمینی که خیلی از دوستان دیگه هم تهیه کردند ادغام کردم
      که گویا یک خوراک سنتی تو هلند به این صورت و با نام دیگه هست :)))

      Löschen
  9. واااااای من تازه فهمیدم که منظورت این بودکه با پوره درستش کردی
    من فکر کردم یعنی اینکه کورن داگ رو با پوره خوردین :)))))))
    خیلی روش جالبی بود گیلدا..خیلی هم خوشگل درآوردی

    AntwortenLöschen
  10. مرسی هانی جون :))))))))))))

    AntwortenLöschen
  11. به‌‌ به‌‌ چه جالب با مزه. هنر از شما می‌باره دوست عزیزم. نوش جون گًل پسرت

    :))))))))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی سوزان نازنینم م م م م :***

      Löschen
  12. bah bah gilda joon kheili ali va khoshgel shodan...

    AntwortenLöschen
  13. مرسی نسیم جون ن ن ن

    AntwortenLöschen
  14. gilda joon dastoore poore sib zaminit kojast?

    AntwortenLöschen
  15. عزیزم همینجا براتون مینویسم
    سیبزمینی پخته که خوب له شه + ١ تا ٢ قاشق شیر یا خامه + نمک و فلفل + ١ تا ٢ قاشق کره + جوز هندی
    اینها را خوب ترکیب کنید و خامه یا شیر رو در اخط کار اضافه کنید ، که اگه با وجود کره نرم بود کمتر استفاده شه
    البته همینها رو بالا هم ذکر کرده بودم

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts