پیازچه های هالووین



این هم پیازچه های ژولیده من که شبیه به روح شدند :))

گیلدا 












Kommentare

  1. بامزه شدن....بدم نمی اومد یه هالووین ایرانی هم داشتیم شاید منم به خوراکی های ترسناک فکر می کردم اونوقت اما الان همون عکسشونو می بینم برام کافیه. موهای پیازچه هات خوشگله :)

    AntwortenLöschen
  2. راستی چه راحت می شه پیغام گذاشت اون رمز و رموزشو برداشتی :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی افسانه جون ، عزیزم حتما به زودی از نزدیک خواهی دید که چه هیجانی داره :)))
      عزیزم من نمیدونستم که کد داره ، عارفه جون گفت و برداشتم

      Löschen
    2. منم خیلی دلم می خواست بهت بگم ولی نخواستم دخالت کنم
      :))) از بس بچه خوبی ام من جون خودم

      Löschen
    3. راستی خوش به حالت گیلدا جون که هر وقت حوصله نداری این جوری از خودت هنرای خوشگل خوشگل در وَکنی :))) منم یه ایده نقاشی داشتم بعد از اینکه هــــی خواستم ماژیک بخرم هــــی یادم رفت وقتی روز آخری یه بسته سه تایی خریدم قرمز و آبیش می نوشت مشکیش
      :)) خشک خشک بود نامرد

      Löschen
    4. وای ی ی ی لاله جون کلی از حرفات خندیدم با خریده ماژیکت :))))))))))))
      پس تو هم مثل من هر وقت بخواهی بری لب دریا باید با ۱ سطل آب بری ، وگرنه میبینی دریا خشک شده :)))))))))

      عزیزم در مورد اون کد هم کاش به من میگفتی ، به نظر من خیلی چیزها هاست که یا تو دیدمون نمیاد یا اصلا نمیبینیم
      مثل این کد من ، که خوب شد عارفه جون گفت
      و اگه هم خبر نداشته باشی که نمیتونی درستش کنی ، من یکی که خوشحال میشم کسی بهم بگه :)
      در ضمن شما همیشه بچه خوبی بدی چه میگفتی چه نمیگفتی :) :**

      Löschen
  3. واییییییی خدای من چه بامزه شدند . جونم تو عکس سومی روح داره دالی‌ میکنه . دالی‌ روح جون میای من تو رو بخورم به جای اینکه تو منو بخوری !!!!!!!!!!! دی‌

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. عارفه جون کلی خندیدم بخدا :))))))))
      بیا منو بخور :))))))

      Löschen
  4. وااااااااااااااااااای چه ناااااااازن اینا....خیلیییییییییییییییی عالی...کیفففف کردم...منم می خوااام

    AntwortenLöschen
  5. مرسی هانی جون ، امسال از بی حوصلگی و کمبود وقت ، هر چی تنبلی بود بار کردم :)))

    AntwortenLöschen
  6. ای جاانم چقدر هم بی اعصابن این پیازچه هات :))

    AntwortenLöschen
  7. بابا لیلا جون ، مال هالوینه دیگه ....مثلا ترسناک هستند ، و اعصاب مصاب ندارند :)))))))))

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts