کوکوی برگ سیر و خاویار


ی مدت پیش برگ سیر خریدم تا خورشت سیر قلیه تهیه کنم ، که یک مقدار از برگها اضافه اومد 
این بود که به یاد بچگی کوکو مورد علاقه خودم رو تهیه کردم :) 
با توجه به در دسترس داشتن موادش این کوکو هم مثل همه کوکوهای دیگه آسونه 
من برگ سیر رو خرد کردم و همراه با برگ پیازچه و مقداری خاویار ماهی شور ( اشپل ) چند عدد تخم مرغ ، ۲ قاشق ماست ، کمی نمک ، فلفل ، زردچوبه  مخلوط کردم



البته ما اینو با خاویار ماهی معمولی هم تهیه میکردیم که اونجور هم لذیذ میشه :)
موادتون رو درون تابه بریزید و مثل کوکو سرخ کنید ، البته بهتره که با شعله کم باشه 
نوش جان ، گیلدا 






Kommentare

  1. vaaaaay Gilda jun chi shodeh. mamane manam az in kukuha dorost mikard. yadesh be kheyr. be khatere kambude khaviyar dige hame chiz yademun raft.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. جات خالی هما جون ، من هم خیلی از خوراکهای شمالی رو فراموش کردم
      به قول تو پیدا کردن وسایل شمالی شده ۱ معضل تو بلاد غربت :)))

      Löschen
  2. تا حالا نشنیده بودم گیلدا جان ، حتما باید خوشمزه باشه ؛ نوش جونتون

    AntwortenLöschen
  3. مرسی عزیزم
    رزی جون ، من هم بیشتر از ۱۴ سال بود که نخورده بودم :)))
    داشت کم کم یادم میرفت :))))

    AntwortenLöschen
  4. جالب بود گيلدا جون تا حالا نشنيده بودم
    :)) **** مرسي

    AntwortenLöschen
  5. مرسی لاله جون ، شما که نزدیک به آب هستید ، میتونی با خاویار تازه امتحان کنی
    اتفاقا مادرم اکثر با خاویار تازه تهیه میکرد ، اگه در دسترس نداشت از ماهی شور استفاده میکرد
    امتحان کن عزیزم

    AntwortenLöschen
  6. چه جالب من تا حالا با اشبل شور درست نکردم

    عشق منههههههه این کوکو..ما یه سیب زمینی خیلی کوچولو هم توش رنده می کنیم گیلدایی...بدون ماست :))

    آی رزی...خوبه تو سفره هم گذاشته بودمش :))

    AntwortenLöschen
  7. هانی جون ، خوشمزه میشه امتحان کن
    تو ایران بیشتر با خاویار تازه تهیه میکردیم ، ولی گاهی اوقات که در دسترس نبود مامانم اینکار رو میکرد
    البته بدون سیبزمینی کوچولو :))))

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts