سوپ هویج


سوپ هویج یکی ازلذیذترین سوپهاست ، من خودم تا قبل از اینکه این سوپ رو بپزم فکر میکردم که طعم شیرینی داره 
ولی بعد از اینکه ۱ بار خوردم ، دیدم نه بابا خیلی خوشمزه بود و  ما غافل از این همه لذت ت ت ت :)))
این مدلی که اینجا براتون مینویسم یک مدل رستورانی هست که خیلی سریع تهیه میشه . امیدوارم امتحان کنید و خوشتون بیاد


*  خوبه بدونید که هویج پخته بیشتر از هویج خام آنتی اکسیدان داره ، که این آنتی اکسیدانهای موجود در هویج موجب جلوگیری از سرطان هستند 
ماده بتاکاروتن موجود در هویج که در واقع موجب رنگ نارنجی بودن اون هست ، موجب شده که همانند زردچوبه برای استعمال خارجی مثل جوشها و زخمهای سطحی استفاده میشه 

مقادیر رو میذارم  پای خودتون 
در ابتدا هویجها رو پختم ، و اونها رو خوب پوره کردم 
مقداری پیاز ریز خورد کردم و همراه با زنجبیل رنده شده کمی تفت دادم و به پوره اضافه کردم 
اینجا دیگه میتونید ادویه و نمک و مقداری  جوز هندی رو هم اضافه کنید 
برای طعم بهتر این سوپ از آب مرغ یا پودر مرغ استفاده کنید 
۱۰ دقیقه قبل از اتمام کارتون مقداری کرم فرش و خامه بهش اضافه کنید 
بهتون قول میدم که سوپ بسیار خوشمزه ای خواهید داشت ، البته نه شیرین :))))
نوش جان ، گیلدا 

Kommentare

  1. آخه چقدر می چسبه! اونم تو این هوای سرد! دست گلت درد نکنه! اگه بدونی چقده دلم خواست ازش! حتما این روشت رو به زودی تست می کنم! مطمئنا خیلی خوشمزه ست!

    AntwortenLöschen
  2. مرسی شبو جون ، و پیشا پیش میگم نوش جونت عزیزم

    AntwortenLöschen
  3. Gilada jun inghadr emruz delam suppe mikhast,farda in suppe khoshgeleto midarastam .merci golam bussss

    AntwortenLöschen
  4. مرسی هما جون ، من اگه هر روزم سوپ و آش بخورم سیر نمیشم :))))
    جات خالی بود عزیزم ، به شما هم پیشا پیش میگیم نوش جانت :***

    AntwortenLöschen
  5. به به ؛ گیلدا جان ؛ چقددددر خوشرنگه ، حتما باید بدرستم ، مرسی از دستور

    AntwortenLöschen
  6. مرسی رزکم ، موفق باشی عزیزم :****

    AntwortenLöschen
  7. گیلدا جان ، من این سوپ رو درست کردم و فوق العاده خوشمزست ، دست گلت درد نکنه ؛ همون سرگاز دارم دلگی میکنم :)

    AntwortenLöschen
  8. جدی میگی ؟؟ :))))))))
    چه فلفور :))) نوش جونت عزیزم ، منتظر عکسش هستم ;)

    AntwortenLöschen
  9. آره درست کردم و خیلیییییی خوشمزه شده ؛ دست گلت درد نکنه ؛ احساس میکنم توی یک هتل پنج ستاره دارم سوپ میخورم :))))))) به زودی عکسش رو برات میذارم

    AntwortenLöschen
  10. نمیری رزک :)))))))))) هتل ۵ ستاره :))))))))))
    نوش جونت عزیزم

    AntwortenLöschen
  11. merci gilda joon, momkene begin joze hendi be englisi chi mishe?

    AntwortenLöschen
  12. خواهش می‌کنم سارا جان

    Nutmeg جوز هندی به انگلیسی می‌شه

    AntwortenLöschen
  13. merci gilda joon, koli az dastoorhaye ashpazitoon estefadeh mikonam, kheily honarmandin, hamishe movafagh bashin va salamat

    AntwortenLöschen
  14. مرسی‌ سارا جون ، لطف داری عزیزم

    خوشحالم که این دستورت بکار دوستانم میاد

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts