Chocolate Lava Cake



براتون برانیز شکلاتی داخل تخم مرغها رو گذاشته بودم 
و از اونجای که تعداد تخم مرغهام محدود بود این بود که مواد کیک زیاد اومد 
این بود که تصمیم گرفتم که باهاشون Chocolate Lava Cake  تهیه کنم . 
این دستور میتونه راحتترین راه واسه تهیه این کیک باشه 
البته همه ماجرا بر میگرده  به دمای فر و ساعتی که باید در اون بمونه , چون اگه رعایت نشه باز یک کیک معمولی و کمی آبدار و لطیف خواهید داشت 
واسه اینکار قالبهای مافین رو انتخاب کردم , باید قالبهاتون از جنسی باشه که راحت بتونید بعد از پخت ازش در بیارید 
چون اینجور کیکها کامل پخته نمیشه و واسه همین هم اون حالت لطافت و آبدار بودنش رو داره ی جورایی مثل سوفله میمونه 
مقداری از خمیر کیک رو ریختم و ١ تیکه شکلات معمولی وسطش گذاشتم ( به اندازه ١ بند انگشت ) و دوباره مقداری از خمیر کیک رو روش ریختم , مافینها رو چند بار کوبیدم تا هوای آزادش بره و بعد داخل فری که از قبل گرم کرده بودم به مدت ١٠ تا١٢ دقیقه و با حرارت ١٨٠ درجه  قرار دادم , نکته مهم همین قسمت هست که فر شما هم همین حرارت رو بهتون بده البته با همین ساعت 
همینکه روی کیک کمی بر آماده شد , از فر خارج کردم 
و وقتی که چنگال زدم و شکلات سرازیر شد  ساعتها به این زیبایی تماشا کردم :))))))))
نوش جان  , گیلدا 








Kommentare

  1. اووووووووممممم ، منم چند دقیقه به این زیبائی نگاه کردم ، خیلی خوشگل و صد البته خوشمزه شده گیلدا جان ، دستت درد نکنه

    AntwortenLöschen
  2. ها ها , کاش اینجا بدی و با هم نگاه میکردیم و با هم میخوردیمش تا دیگه آنقدر عشوه نیاد برامون
    :)))))))))

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts