اسپاگتی بهاری


خوب این دیگه ی ترکیب کاملا بهاری هست , میدونید چرا ؟
چون هم مارچوبه داره و هم والک 
من این ترکیب رو با اسپاگتی امتحان کردم ولی چیزی که دیدم با برنج ریزیتو بوده 
به نظر من این هم خیلی عالی شد  , این گزینه رو میزارم واسه اونهایی که به ریزیتو دسترسی ندارند 
امتحان کنید و حتما خبرش رو به من بدید ؛)

مواد لازم برای ٢ نفر :
مارچوبه سبز ٤ تا ٥ عدد 
والک  ٧٠ گرم
اسپاگتی  دلخواه برای ٢ نفر 
پیاز سفید ١ عدد 
مقداری کره 
خامه حدود ١ استگان 
نمک , فلفل 
مقداری پنیر پارمیزان
در صورت تمایل مقداری گوشت دودی شده 

طرز تهیه :
والکها رو خرد کنید , دقت کنید که ریز خرد نکنید 
قسمت سفت مارچوبه رو بزنید و از پایین مارچوبه  به سمت بالا با پوست کن به نازکی  پوست سیب برش بدید 
اسپاگتی رو تو آب جوش بریزید و بزارید در حدی  بپزه که احتیاج به دم کردن نداشته باشه و آبکش کنید 
پیازها رو خلال کنید و با کره و مقداری روغن مایع  تفت بدید


 به ترتیب والکها رو اضافه کنید و بعد از کمی هم زدن مارچوبه ها رو , بعد از اضافه کردن مارچوبه تفت دادن زیاد لازم نیست و بعد خامه رو اضافه کنید 


حالا میتونید اسپاگتی ها رو اضافه کنید , اگه موادتون خشک هست باز هم کمی خامه و روغن مایع اضافه کنید 
دیگه اسپاگتی بهاری شما آماده سرو کردن هست 
بعد از سرو کردن میتونید کمی پنیر پارمزان روش بپاشید و میل کنید :)
نوش جان , گیلدا 






Kommentare

  1. سلام گلم , دلم برات تنگیده

    AntwortenLöschen
  2. Salam Gilda joon

    Valak chi hastesh ? aya inja dar Alman ham paida misheh ,ageh hast be che esmi????

    Merci, Fariba

    AntwortenLöschen
  3. سلام دوست ناشناس
    اگه تو قسمت سوپها برید سوپ والک رو میبینید که عکس خود والکها رو هم گذاشتم
    بله شما تو آلمان و همین الان میتونید در تمامی فروشگاهها پیدا کنید با نام
    Bärlauch

    AntwortenLöschen
  4. merci Gilda jan az pasokh , esmam payan payam ghabli neveshtam , Fariba hastam

    (Bärlauch ) midonam chi hast , akheh ye modati esm valak polo mididam toye saythaye ashpazi nemidonestam valak chiyeh , merci

    AntwortenLöschen
  5. میبخشی فریبا جون متوجه نشدم
    خواهش میکنم کار خاصی نکردم , من هم تازه ١ ساله که متوجه شدم اینها همون والک خودمون هست
    تو قسمت پلوها والک پلو هم هست , حتما تهیه کن , خیلی لذیذ و خوشمزه میشه
    من که دیگه فریزر میکنم واسه روز مبادا :)))))))

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts