بغچهای وانتون



این هم یک پیش غذا خوشمزه آسیایی
مدتی بود که دنبال این خمیرها بودم ، ولی نمتونستم پیدا کنم ، و علتش هم این بود که همش فکر میکردم که این خمیرها باید تازه باشند
در صورتی که این خمیرها رو بیشتر باید در قسمت یخی پیدا کرد ، نامش Wantan یا Wanton هست و میتونم فقط به دوستانی که تو آلمان هستند  راهنمایی کنم ، و بگم که مغازه آسیایی ها این خمیر رو دارند

و اما نام این کوچولوها  هم بی رابط با خمیرش نیست :) اینا بغچهای وانتون هستند
 مواد لازم :
مقداری خمیر وانتون
گوشت چرخکرده ۱۰۰ گرم
پیاز یا پیازچه ۱ دسته کوچک
نمک ، فلفل ، ادویه
کمی زنجبیل  تازه رنده شده
مواد داخل این خمیر سلیقه ای هست و میتونید هر چی که مایل هستید داخلش بذارید ، فقط دقت کنید که مواد باید در مدت کوتاه سرخ بشه

پیازچها رو تفت دادم و گوشت رو بهش اضافه کردم ، همراه با ادویه و زنجبیل
از مواد مقدر کمی وسط خمیر قرار دادم و با انگشت در خمیر را خیس کردم و مثل بغچه بستمش






بعد هم واسه چند دقیقه  داخل روغن فراوان سرخ کردم ، و داخل دستمال آشپز خانه گذاشتم که روغن اضافه اون گرفته شه
میتونید این بغچها رو با سوس سویا یا سوس آسیایی تند  و شیرین ، سرو کنید 
نوش جان ، گیلدا







Kommentare

  1. سلام عزیزم
    چقدر اینا خوشگلن
    نمی دونم خمیر وانتون اینجا هست یا نه
    همیشه موفق باشی
    :-*

    AntwortenLöschen
  2. سلام نازنین بانو ؛)
    مرسی گلم ، راستش ، چون اونجا نیستم نمیدونم که اینجور خمیر هست یا نه
    ولی با فیلو هم چیزی شبیه به این میتونید درست کنید

    AntwortenLöschen
  3. eey boghchehato begardam man vay kheyli mah shodan

    AntwortenLöschen
  4. امان از دست تو لیلا جون ن ن ن ن :)))))))))))
    کجا بودی پیدات نبود ، دلمون برات تنگیده بود ؟

    AntwortenLöschen
  5. گيلدا جون مثل هميشه كه اينجا اومدم كلي دلم با اين غذاها و دستورات متنوعت باز شد! دستت درد نكنه خانووم

    AntwortenLöschen
  6. شب بو جونم ، تو همیشه نسبت به من لطف داری عزیزم
    مرسی نازنین

    AntwortenLöschen
  7. عالیه گیلدا جان
    ممنون

    AntwortenLöschen
  8. خواهش میکنم لیلا جون ، من هم ممنونم از توجهت :)

    AntwortenLöschen
  9. kheili azatun mamnun hastim Gildaye azizemun :-*

    AntwortenLöschen
  10. خواهش میکنم سولماز جان ، من هم از توجه شما دوستان عزیز ممنونم

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts