سوپ دریایی


این روزها هوامون خیلی خرابه ...من هم چند روزی هست که سردردهام  ولم نمیکنه ، انقدر که فشار هوا متغیر هست
اینه که تا تونستم واسه خودم سوپ درست کردم :)
این سوپ رو به اونهای که به مزه های دریایی مثل من علاقه دارند ، پیشنهاد میکنم

سوپ دریایی
مواد لازم :
گوجه فرنگی ۲ عدد متوسط
 ساقه کرفس ۲ شاخه
سیر ۲ حبه
مقداری گوشت دریایی ، از قبیل میگو کوچیک ، صدف دریایی ، هشت پا ، یا فقط یکی از این مواد نام برده
آب نصف لیمو ترش
پیاز ۱ عدد
نمک ، فلفل
۱ تا ۲ قاشق بسته به غلظت سوپتون ، ارد سفید یا ارد ذرت
گشنیز خرد شده
مقداری کره
ابتدا کره رو همراه با مقداری روغن داخل ظرف مورد نظر میریزید ، و سیر له شده رو همراه با پیاز نگینی و گوجه خورد شده ، همزمان تفت میدهید
مقداری آب اضافه کرده و میگذرد تا چند جوش بزنه ، مواد دیگر این سوپ رو بهتره ۱۵ دقیقه آخر اضافه کنیم
از جمله کرفس حلقه شده و گوشت دریایی ، آب لیمو را همراه با چند قاشق ارد مخلوط کرده و آخر پخت به سوپ اضافه کرده
گشنیز را نیز هنگام سرو کردن سوپ به ان اضافه کنید
نوش جان ، گیلدا 



Kommentare

  1. سلام گیلدا خانم ، من یکی از طرافداران سایت شما هستم ، هٔر دستور غذا که میگذارید روی سایت من خیلی دوست دارم من یک خواهشی از شما دارم ، امروز دخترم آهنگ سایت شما را شنید که خیلی دل نشین است خوشش آمد، اگر میتوانید نام آهنگ ساز را برای من بفرستین ، چون دخترم پیانو دارد و میخواهد یاد بگیرد.دوست شما ژولیت از فرانسه.

    AntwortenLöschen
  2. سلام ژولیت عزیز ..خیلی وقته که خبری ازت نیست ، امیدوارم که هر جا هستی خوش و شاد باشی عزیزم
    مرسی بابت این همه لطف و اظهار محبتت نازنین ، و خوشحالم که این موسقی واسه تو و دختر نازنینت جالب توجه بوده
    این موسیقی اثر جواد معروفی با نام * خوابهای طلایی * هست عزیزم

    AntwortenLöschen
  3. سلام گیلدا عزیز، خیلی متشکرم، منتظر سلیقه های خوب شوما هستم

    AntwortenLöschen
  4. سلام خانومی
    من از طریق صفحه فیس بوکتون با وبلاگتون آشنا شدم...
    آشپزیتون رو دوست دارم.. یه جوری متفاوته
    یه خواهشی ازتون دارم...
    از اونجایی که بلاگ اسپوت تو ایران فیلتره... خیلی سخت می شه وبلاگتون رو باز کرد...
    امکانش هست یه وبلاگ تو یکی از وبلاگ های فارسی هم باز کنین؟؟
    مثل پرشین یا بلاگفا
    یا هر سیستمی
    من هر دفعه با فیلتر شکن میام تو وبلاگت ... یه مقدار طول می کشه تا باز بشه...
    اگه یه ورژن دومی هم از هنرتون تو وبلاگ های فارسی باشه عالی می شه
    مرسی از توجهتون
    وبلاگ خودم هم هست
    http://heartplays.persianblog.ir/

    AntwortenLöschen
  5. خواهش میکنم ژولیت نازنین ..ما هم در انتظار دیدارتون هستیم عزیزم :)

    AntwortenLöschen
  6. فهیمه جان ، مرسی از این همه لطف عزیزم
    و ممنونم که منو با وبلاگ زیبات آشنا کردی نازنینم ، همینجور تبریک میگم واسه این نام قشنگی که براش انتخاب کردی
    راستش پیشنهاد شما خیلی خوبه ، و سعی میکنم در اولین فرصت این کار رو انجام بدم
    هر چند که کار راحتی نیست ، چون من یک بار در وبلاگهای دیگه سعی کردم کار کنم ولی مثل این وبلاگ کار راحت نبود باهاش
    شاید به خطر اینکه من هم ایران نیستم این مشکلات رو داشتم !!!
    مورد دیگه اینه که من در حال حاضر نزدیک به امتحاناتم هستم ، و گاهی اوقات مثل دیروز اصلا وقت آمدن و سر زدن به وبلاگ یا صفحه غذاهای متنوع رو ندارم
    ولی با این حال ، واسه راحتی شما دوستهای گلم به این پشنهاد زیباتون فکر خواهم کرد
    مرسی

    AntwortenLöschen
  7. مرسی از جوابتون...
    امیدوارم تو امتحان ها موفق باشین

    AntwortenLöschen
  8. مرسی نازنینم ، آرزوی من هم موفقیت شما و دیگر دوستانه :)

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts