کیک نان تست


مدتها پیش که هنوز مدرسه میرفتم و خیلی هم به آشپزی علاقه داشتم ، این کیک رو از یک شبکه تلویزیونی نگاه کرده بودم 
خیلی دوست داشتم درستش کنم ولی چون اون موقعها نان تست مثل این زمان نبود ، موفق نشدم 
و بالاخره این بار چهاروم هست که پختمش 

کیک نان تست 
مواد لازم این کیک رو فقط ذکر میکنم چون بر حسب قالبتون این مواد رو باید کم یا زیاد کنید 
نان تست + گوشت چرخ کرده + سیب زمینی پخته نگینی ، + هویج پخته نگینی + نخود سبز + سبزی معطر + تخم مرغ + رب گوجه و پیاز ، نمک ، فلفل ، ادویه 


گوشت رو با پیاز تفت بدید وهویج ، نخود ، سیب زمینی رو به ان اضافه کنید ، دقت کنید که سیب زمینها و هویج در هنگام پخت له نشوند 
رب گوجه را نیز اضافه کرده و بگذارد تا مواد خنک شود
من برای این قالب کوچیک از ۲ عدد تخم مرغ استفاده کردم ، که سفیدها رو جداگانه زدم تا حدی که از ظرف نریزند  
و زرده رو داخل ظرفی خوب با چنگال زدم 
سپس قالب مورد نظرتون رو خوب با کره چرب کنید ، بهتره قالب کمربندی باشه 



نانهای تست رو با زرده خوب آغشته کنید ، و داخل ظرف بچینید ، جوری که کف و دیواره پوشیده از نان شود 


مواد گوشتی را با سفیده مخلوط کنید و داخل قالب بریزید و روی قالب را دوباره با نان تست بپوشانید 



نگران خورده نانها نباشد ، میتونید اونها رو خوب خرد کنید و برای ته دیک استفاده کنید :))


من برای این که روی نانها منظره خوبی داشته باشه , کمی پنیر پیتزا روی آنها ریختم 
سپس در حدی که فقط نانها طلایی شود آنرا درون فر با حرارت ۱۷۰ درجه قرار میدهم 
نوش جان ، گیلدا 










Kommentare

  1. چقـــــــــــــدر ایده عالی هست دوست جوووون

    AntwortenLöschen
  2. مرسی دوست جونی ی ی ی :)

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts