شکر پاره - ترکیه




حتما شما هم خیلی وقته که اسم شکر پاره رو شنیدید :)
من عاشق اسم این شیرینی شدم :)))
و مدتهاست که دوست داشتم تهیه کنم , ولی از اونجایی که این شیرینی سنتی ترکیه هم پر از شهد هست , ی زره تردید داشتم
چرا که اصولا از شیرینی هایی خوشم میاد که کم شیرینی باشن
واسه همین هم هست که سالی یک بار سراغ زولبیا و بامیه میرم :))
و همون فکر سالی یکبار منو به این امر و داشت که اینبار این شیرینی رو تهیه کنم :))


دستور این شیرینی رو از یوتوپ پیدا کردم
البته تو دنیای نت خیلی دستور زیاد هست
ولی پیشنهاد میکنم حتما اونی رو انتخاب کنید که با مخلوطی از ارد سلمونیا یا به عبارتی بقول آلمانی ها گریس باشه
اونهایی که به طعم باقلوا و شیرینی شاهدش عادت داران و یا دوست دارن حتما سری به دنیای نت بزنن و با تهیه دستورش , این شیرینی رو بپزن :)
گیلدا - 



Kommentare

  1. گیلدا جون
    همیشه بهترین دستورات را با نکات ریز و دقیق از وبلاگ شما برداشتم. چه غذا چه کیک چه نان
    متاسفم که بعضی ها اونقدر بی مروت بودند که بی قید کردن اسمتون کپی کردن ازتون تا نام و نشانی دربیارن و الان دیگه کسانی مثل من هم از دستورات عالی شما بی بهره هستند.
    شاد و پیروز باشید خانم هنرمند
    مریم

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام مریم جان
      عزیزم , اول از همه بابت اینکه دیر کامنت شما رو دیدم و جواب میدم , ببخشید
      و دوم اینکه ممنونم از این همه محبت شما
      و سوم همیشه میگم این تصمیم موجب شده از روی خیلی عزیزان مثل شما , شرمنده باشم
      به هر حال ممنونم از همراهیتون و و اینکه منو درک میکنید
      براتون سلامتی آرزو میکنم

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts