کیک نیش زنبور - Binenstich , آلمان




آلمانی ها شیرینی های خوشمزه با اسمهای عجیب و غریب زیاد دارن
یکی از اونها همین کیک نیش زنبور یا  Binenstich هست :)
که یک کیک سنتی هست به در کنار خیلی از کیکهای دیگه میتونید تو شیرینی فروشی های مجلل پیدا کنید 


من اصولا با تهیه این کیک کمی مشکل داشتم
چرا که , همینطور که قبلا هم گفتم تا اونجایی که امکان داره دوست دارم تو کیکها و شیرینی ها و یا نانها از پکینگ پادر یا مخمر خبری نباشه
این مواد شاید کیفیت کارها رو با زیبایی روبرو میکنی , ولی متاسفانه بعد از دو یا چند روز دیگه کیفیت کارها از بین میره و یا به عبارتی بیات میشه 


روش سنتی این کیک با خمیر مایه هست و در واقع بافت خمیر کیک باید مل نانها استراحت داده شه و به عمل بیاد و بعد پخته شه
این بود که با یک درجه تخفیف :)) حاضر بودم که دستوری تهیهه کنیم که با خمیر مایه کاری نداشته باشه و حد اقل با پیکینگ پادر تهیه کنم
که به این روش دلخواه رسیدم 


این کیک بعد از پخت با لایه ای از پودینگ پر میشه و بافت روی اون هم مخلوطی از بادام پرک شده و عسل و شکر و غیره هست .... که خودش پختی جداگانه داره
گیلدا


Kommentare

Beliebte Posts