سخنی با شما دوستان



مدتی پیش شب بوی عزیز از وبلاگ دلیس مطلبی رو واسه خوانندگان ارائه  داد که به نظرم خیلی جالب  اومد 
و تو کامنتی که براش  گذاشتم  ، عنوان کردم که خیلی خوبه که همه چنین نوشته ای رو واسه دوستان مخاطب و خوانندگان وبلاگشون مطرح کنند 

فکر میکنم به صورت کوتاه و مختصر از خودم و زندگیم واسه شما گفته باشم 
شاید در ادامه معرفی خودم فقط بتونم این چند مطلب رو اضافه کنم که :
از بچگی عاشق هنر به هر نوعش بودم ، و با دیدن خیلی چیزها ایده های مختلفی بلافاصله تو ذهنم نقش میبست 
هیچوقت به یاد ندارم که گوشواره ، النگو ، کیف ، گل سر و ..... خریده باشم ، یا با خرید ، ساده ترین چیزها مثل کفش و شلوار و غیره اونها رو به شیکترین ، شکلشون در میاوردم ... و همین کارهم موجب میشد که هر روز تو دفتر مدیر مدرسم حاضر ،  برای پاسخگوی  باشم :)))) 
و تنها چیزی رو که تا به امروز دنبال کردم  آشپزی بود ، که خیلی از تجربیات رو از مادرم و بقیه رو از دوستان دیگه تو فیسبوک آموختم 
همیشه از همصحبتی با مخاطبان خودم لذت میبرم ، و تنها چیزی که واقعا منو دلخور میکنه القابی هست که خیلیها منو خطاب میکنند  ، از قبیل  استاد ، سر آشپز ، شیف و ...... 

چیزی رو که اینجا در وحله  اول واجب میدونم عنوان کنم ، اینکه که از همه شما عزیزانی که منو همراهی میکنید تشکر کنم 
چرا که هدف من از زدن این وبلاگ ، این بود که دانسته های خودم رو مثل ی دفتر آشپزی به اینجا منتقل کنم ، ولی الان میبینم بیشتر ازاونی  که انتظارش رو داشتم  بوده 
میدونم که جز دوستانی که لطف میکنند و واسم کامنت میزارند ، خوانندگان خاموشی هم وبلاگ منو دنبال میکنند 
که همیشه دوست داشتم از شون تشکر کنم ، و الان بهترین زمان واسه اینکاره 

از شما مهربونها  و دوستان خوبم تقاضا دارم که اگر مشکلی در وبلاگم میبینید یا حتی از خودم برام بنویسید 
چرا فکر میکنم این وبلاگ فقط متعلق به من نیست بلکه شما هم سهمی ازش دارید چه بسا که تا به حال هم خیلی از دوستان منو راهنمای کردند ، و ازشون سپاسگزارم 

مطلب دیگه که واجب میدونم حتما بگم ، اینه که من تمام مطالب رو به وسیله گوگل اینجا منتقل میکنم و بیشتر اوقات تو نوشتهام به خاطر کمبود وقت یا مشکلات دیگه اشتباه تایپی زیاد میتونید پیدا کنید :)) پس منو واسه این اشتباهاتم عفو کنید لطفا 

و آخرین مطلبی که خیلی خیلی ضروری میدونم بگم در مورد کپی کردن از کارهای وبلاگ من یا دیگر دوستان هست 
خیلیها میپرسند که چرا نمیتونند کلیک راست کنند ؟ باید بگم که بخاطر کم لطفی خیلی از افراد سودجو مجبور شدم اینکار رو انجام بدم 
حتما اونهای که تو کار آشپزی و عکس گرفتن و مرتب کردن و آپلود کردن هستند دقیقا میتونند منو درک کنند که این کار چقدر زحمت داره 
و اینکه ی شخص میاد و با ١ کلیک راست همه رو کپی میکنه و با نام خودش ثبت میکنه ، واقعا ی فاجعه واسه من به حساب میاد 

ممنونم که وقت با ارزش خودتون رو گذاشتید و این چند خط رو مرور کردید ، لطفا اگه کامنت میزارید ، نام خودتون رو  هم بنویسید 
با سپاس ، گیلدا 






Kommentare

  1. مطالبی که می ذاری عزیزم بهترین هستن
    من همیشه از دستوراتت استفاده می کنم
    هم مراحل کار رو قشنگ عکاسی می کنی و هم خیلی روون توضیح می دی
    مرسی از همه زحمتی که می کشی

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی بانو جان ، لطف داری عزیزم ، و مرسی که همیشه همراهم بودی :***

      Löschen
  2. خانومی یه پست داشتی که سیب زمینی رو با کره و پنیر درست کرده بودی... هر چی می گردم پیدا نمی کنم

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. بانوی نازنین ، ٢ تا کار از سیب زمینی سمت راست کنار صفحه هست ، ببین اونها نیست عزیزم ؟؟
      در غیر این صورت تو پستهای متفرقه و گیاهی رو نگاه کن ، چون به یاد ندارم کدومه

      Löschen
  3. Mamnun az in hame mehrabuni.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی مریم جان ، من هم ممنونم از توجهت :)

      Löschen
  4. ♥ موفق باشی عزیزم

    AntwortenLöschen
  5. salam Gilda jan ,man hamishe matalebe to ra donbal mikonam va taghriban har rouz negah mikonam va az rezept haye taze lezat mibaram khahesh mikonam age honarhaye digari dari be namayesh bezar manke khali khoshhal misham.az zahamatet tashakor mikonam .mach weiter so

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام عزیزم
      من هم منونم از کامنتت ، چشم اگه وقت شد ، کارهای دیگه رو هم میزارم
      مرسی

      Löschen
  6. salam gilda khanom man dar alman zendegi mikonam. va taze ba site shoma ashena shodam.kheyli az zahamatetean moteshakeram .ye soal dashtam.age momkene be ma begid ke khorfe va hel ra az koja begiram merci

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام آزیتا جان ، عزیزم ممنونم از کامنتت
      شما میتونی از مغازه ایرانی ها و همینجور ترکها تهیه کنی
      البته خلفه رو کمی شک دارم بتونید راحت پیدا کنید :)

      Löschen
  7. نمونه ای گیلدا جون
    و کارهات عالیند
    از خوندن مطالبت لذت میبرم
    چون طرز بیانت رو به اندازه خوراکیهای خوشمزت دوست دارم
    :-)
    خیلی عادت به کامنت گذاشتن ندارم
    ولی مطالبت رو همیشه دنبال میکنم عزیز
    لبت خندون و سال نو پیشاپیش مبارک

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ممنونم عاطفه جون
      عزیزم این نظر لطف تو و دیگر دوستان نسبت به منه
      من همیشه به خیلی از دستان میگم که از نزاشتن کامنتشون هیچ دلخور نمیشم
      چون معتقدم مثل خودم که خوانده خاموش خیلی از وبلاگها هستم ، به همون اندازه میتونم رابطه باهاشون داشته باشم :)
      باز هم ممنونم از وقتی که گذاشتی عزیزم

      Löschen
  8. از اشنایی با شما خوشوقتم گیلدا جون منم لیلا هستم همسایه بغلیتون :)))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. لیلا خانوم ، شما رو بجا نمیارم ، خوشحالم از آشنایتون :)))))
      عزیزممممممممممممممم :***

      Löschen
  9. سلام
    یه خواهش داشتم
    ازونجایی ک گوگل ریدر رو می خوان ببندن؛ می خواستم ببینم امکانش هست ک کاری کنین مطالب ِ جدید ِ وبلاگتون ب صورت ِ ایمیل برای خواننده ها فرستاده بشه؟؟؟ البته وبلاگ شما به زبان ِ آلمانیه، و خب من نمی تونم ک بفهممش :))
    اگه می شه در این مورد هم بهم کمک کنین :)
    من خیلی وقته وبلاگ شما رو می خونم، ولی خب خواننده ی خاموش بودم :)
    اما همیشه ممنون ِ دستورات ِ خوبتون بوده و هستم

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مروارید جون ، اول از همه ممنونم که لطف کردی و برام کامنت گذاشتی
      عزیزم ، من زیاد به کارهای کامیوتری وارد نسیتم ، ولی در اولین فرصت مطلب شما رو به ی فرد پروفی در میان میزارم که راه حالی براتون پیاد کنه
      مرسی :)

      Löschen
  10. گیلدا جون من مدتی هست که ایران هستم و واقعا اوضاع اینترنت توی این چند وقت افتضاح شده.من خیلی به سختی حتی با اینترنت مسلح ! می تونم وارد وبلاگ شما و بقیه ی دوستان بشم و نمی تونم کامل عکس ها رو ببینم و از همه سخت تر کامنت گذاشتن هستش که خیلی باید سعی کنم و البته از رو نمی رم !
    گیلدا جون می دونم که خیلی زحمت می کشید و وقت میذارید تا این دستور ها رو با توضیحات و عکس هاشون در اختیارمون قرار بدید.خیلی ممنون .من وبلاگ شما رو دنبال می کنم و ازش استفاده می کنم.شما خیلی با سلیقه و هنرمند هستید
    می دونید ،شما فردی هستید که همه چیز رو راحت می گیرید و به ابعاد مثبت توجه می کنید ،من خیلی این خصلت شما رو دوست دارم و ازش روحیه می گیرم.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ارغوان نازنین ، دوست قدیمی من بینهایت ممنونم که با توجه به این مشکلات تونستی برام کامنت بذاری عزیزم :)
      اتفاقا قبل از این هم خیلی از دوستان این مشکل رو در میون گذاشتند که از ایران به سختی میتونند مطالب رو ببینند یا دنبال کنند
      واسه من خیلی جالبه که من هم اینجا گاهی به سختی میتونم وبلاگهای ایرانی رو باز کنم ، حالا این مشکل از کجا آب میخوره ، نمیدونم
      ولی باور دارم که بلوگر یکی از وبلاگهای مشکل دار تو ایران هست
      باز هم ممنونم واسه توجهت و امیدوارم که بهت خوش بگذاره

      Löschen
  11. مرسی از این مطلبتون به دلم نشست، چو ن بهرحال بعد از این همه وقت که شما را دنبال می کنیم شنیدن از خودتان هم برایمان جالب است. به امید موفقیت
    لاله

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی لاله جون ، لطف داری عزیزم
      واسه من هم مصاحبت با شما دلنشینه :)

      Löschen
  12. گيلدا جون از ديدن اين پست خوشحال شدم چرا كه يه باره ديگه حس كردم كه چقدر با جون و دل به آشپزي علاقه داري ! خوشحالم كه آشپزي و علافه به دستورات مختلف و جديد ما ها رو كنار هم آورد تا كنار هم خاطرات خوشي داشته باشيم! ممنونم دوست خوبم از دستورات خوبت، عكس هاي زيبات و حضور هميشگيت! اميدوارم هميشه شادي مهمون دلت باشه

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی شبو جون ، عزیزم من هم ممنونم از توجهت و از این ایده خوبی که ارائه دادی :)
      من هم خوشحالم که تونستم دوستان خوب و قابل اعتماد مجازی رو داشته باشم

      Löschen
  13. دوست عزیزم.. من یکی ازون خواننده های خاموش هستم
    :)
    هر روز به سایتتون سر میزنم و از
    تجربیاتتون استفاده میکنم. وقت و انرژی که در کارتون میگذارید را ستایش میکنم.
    پیشاپیش سال نوتون مبارک...

    با آرزوی سلامتیتون
    هدی

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی هدای عزیز
      من هم پیشاپیش سال نوی خوبی رو براتون آرزو مندم و مرسی از کامنتتون :)

      Löschen
  14. گیلدا جون، تشکر از اینکه زحمت میکشی برای این وبلاگ و تجربیات و هنر خودت را در اختیار دوستان میذاری. می‌دونم کار آسانی‌ نیست. من خوشحالم که با شما آشنا شدم گر‌ چه از طریق وبلاگ . پیشا پیش سال نو مبارک با آرزوی شادی سلامتی و موفقیت برای شما دوست عزیز. سوزان

    AntwortenLöschen
  15. مرسی سوزان عزیزم
    همونجور که گفتم من هم از اینکه تونستم دوستان خوبی مثل شما تو این دنیای مجازی پیدا کنم خیلی خیلی خوشحالم
    ممنونم از کامنتت و من هم امیدوارم که سالی پر بار همراه با سلامتی و نشاط در پیش رو رو داشته باشی

    AntwortenLöschen
  16. سلام گیلدا خانم نازنین
    من خواننده خاموش روشن شده هستم!
    عزیزم من بسیار وبلاگ وکارهاتون رو دوست دارم
    ببخش که بی معرفت بودم و تا الان تشکر نکردم
    من با شما زا صفحه فیس بوکی غذاهای متنوع آشنا شدم
    و خیلی خیلی از سلیقه و متفاوت بودن کاراتون خوشم آمد
    افتخار آشنایی شخصی و حضوری نداشتم
    ولی مطمئنم و این رو حس میکنم که بسیار خوش قلبید
    انشالله همیشه شاد و سلامت باشید
    راستی وبلاگتون نوشته های خارجکیش نمیشه انگلیسی باشه؟!
    من آلمانی نه بلتم!
    همش میترسم یه چیزی اشتباه بزنم !
    راستش خدا وکیلی تا الان به خاطر این نتوانستم کامنت بذارم و مطمئن هم نستم که این کامنت ثبت میشه یا نه
    پس دعا میکنم ای کامنت که میروی به سویش!
    :))))
    از جانب من ببوس رویش و بگو بانو جان دست مریزاد
    خدا قوت

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام الهه جون
      عزیزم مرسی از کامنتت ، هم کامنت رسید و هم بوست :))))
      راستش من چون به همین زبان کار میکنم اینه که آلمانی گذاشتم ، و متاسفانه انگلیسیم هم خوب نیست ، ولی به هر حال شما راه رو درست رفتید عزیزم
      باز هم ممونم از این همه محبتی که نسبت به من چه گذشته و چه حال داری :****

      Löschen
    2. خواهش میکنم عزیزم
      خوشحالم که کامنت و بوس به صاحبش رسیده
      آها راستی یادم اومد من یه بار تو غذاهای متنوع هم ابراز احساسات کرده بودم به سرکار خانم ها!
      و واقعا هم همه جوره کارتون درسته خانم
      ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید و پر توان و پر از ایده های خوشمزه و خوشگل!

      Löschen
    3. مرسی عزیزم ، راستش زمانی که اونجا بودم ، تعداد آنقدر زیاد بود که من اصلا شما رو به یاد ندارم ، متاسفانه
      و همه دوستان مثل شما به من و دیگران لطف داشتند
      مدتی هم هست که دیگه اونجا نیستم ، اینه که اون چند تا از دوستان خوب رو هم از دست دادم ، ولی خوشحالم که شما رو اینجا دارم
      باز هم مرسی

      Löschen
  17. راستی یه چیزی هم که هیچ وقت ازش سر درنیاوردم اینه که چرا باید وبلاگ شما رو فیلتر کرده باشن واقعا؟!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. راستش من هم نمیدونم چرا ، این بر میگرده که میگند ، طرف از سایه خودش هم میترسه :))))

      Löschen
    2. راست میگین ولی آخه سایت آشپزی چه مغایرتی با اصول و ارزشهای اسلامی و یا حتی آرمانهای امام راحل داره؟! ما که نفهمیدیم!
      راستـــــــــــــــــی
      سال نو مبارک، صد سال به این سالها؟!
      عیدتون مبارک خانم

      Löschen
    3. مرسی الهه جون ، سال خوبی رو برای شما دوست خوبم آرزو میکنم و امیدوارم که سال پر از صفا و صمیمیت و شادکامی داشته باشید :**

      Löschen
  18. سلام مجدد بعد از چند ماه!
    اگر دوست داشتید میشه بگید چرا دیگه تو غذاهای متنوع نیستید؟
    خیلی دیگه لطفی نداره بدون شما

    AntwortenLöschen
  19. سلام مجدد الهه جان
    اون صفحه به اندازه کافی رشد خودش رو کرده ، و فکر کردم که دیگه به من احتیاجی نیست
    البته این فکر دیگرون هم بود :)))
    من از بدو تاسیس اون صفحه که فقط کمتر از ٥٠٠ نفر بود بودم و با بیشتر از ٧٠ هزار نفر , بیرون اومدم
    نمیخواستم دیگران این فکر رو کنند که قصد دزدیدن صفحه رو دارم :))) چون توهمات زیاد بود
    الان هم با یکی از دوستان در صفحه ( سفره جنوبی )هستم خوشحال میشم که اونجا هم شما رو ببینم

    AntwortenLöschen
  20. ای بابا
    گیلدا جون
    چی بگم که به قول صمد هر چی هیچی نگم بهتره تا یه چی بگم که نباید بگم!
    جدا بدون شما لطفی نداره این فقط یه تعارف نیست خدا شاهده
    راستی من چطوری میتونم آپدیت های شما رو به صورت ایمیل بگیرم چون همیشه به فیلتر شکن دسترسی ندارم
    سفره جنوبی هم میرم همین الان سراغش خواهر!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ها ها خیلی باحال بود الهه جون :)))
      مرسی عزیزم باز هم ممنون از این همه محبتت
      در مورد سوالات هم باید بگم که سوال سختی کردی ، چون من تو تکنیک خیلی خیلی ضعیف هستم :)))
      ولی با این وجود سوال میکنم برات و خبرش رو میدم
      ولی شما میتونید کارهای من رو که معمولا ١ روز در میون جدید هست تو همون سفره جنوبی دنبال کنید تا من واسه سوال شما جواب پیدا کنم :)

      Löschen
  21. این سایتتون هم خیلی خارجیه من اصلا نبفهمم که بالاخره کامنتم ثبت شد یا نه!

    AntwortenLöschen
  22. عزیزم من قبلا کامنتها رو آزاد گذاشته بودم ، و اونهای که نسبت به من خیلی خیلی لطف دارند سخنهای بی ادبانه مینوشتند
    و من هم واسه رعایت حال دوستان خوب دیگرم ، کامنتها رو قفل کردم تا اول خودم ببینم و بعد آزاد کنم
    در واقع همه کامنتهای شما رو دریافت میکنم ، و با اجازه تکراری ها رو پاک :)))))

    AntwortenLöschen
  23. گیلدا جان
    بعضی وبلاگها این امکان رو دارند که وقتی مشترکشون بشی،
    یا عضوشون بشی برات آپدیت رو هم نوتیفیکیشن میفرستند هم ایمیل
    منظورم اون بود
    شکسته نفسی میفرمایید خانوم
    بعدشم ماشالله
    یه روز در میون بخواهی آپدیت کنی اونوقت یه سره که مشغوله پخت و پز و عکاسی و طراحی صحنه و تایپ و آپدیت باید باشی که
    واقعا دست مریزاد
    عزیزم من واقعا منظورم این نبود که چرا کامنتها باید تایید بشن
    اینجا خونه شماست و صاحب اختیارشی
    منم اگر وبلاگ داشته باشم کامنت دونیش رو باز نمیذارم
    به هزار و یک دلیل
    من منظور ماین بود که اصلا نمیدونم کذوم یک از این کلمه های خارجی
    رو باید بزنم که کامنت ثبت بشه در نتیجه همه زنگها رو میزنم و بعد در میرم! نتیجه اش هم میشه ثبت شدن چند باره کامنت که زحمت جرح و تعدیلش می افته گردن شما
    خلاصه به بی سواد آلمانی ما ببخشید
    خیلی کارتون درسته
    خیلی قدر خودتون رو بدونید
    و خیلی مخلصیم

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. الهه جون ، درست میگید ، ولی چون من خودم کار دوستان رو با وبلاگم دنبال میکنم ، به غیر آذز این نمیدونم چجوری امکانش میتونه باشه
      ولی حتما پرسجو میکنم عزیزم
      راستش من ١ روز در میون کار میزارم ، ولی این کارها مال قدیمه که من اونها رو پینهان میکنم و بعد آپلود میکنم
      یعنی روزهای رو که خونه هستم روشون کار میکنم وگرنه ، هر روزش واسه من هم امکان نداره :))

      عزیزم ، حق باشماست و سوالتون هم در مورد کامنت گذاشتن به جا بود
      من فقط خواستم شما و یا دیگر دوستانی که سوال میکنند رو راهنمایی کرده باشم

      در اینباره که براتون مشکلی پیش نید و گمراه نشید ، داخل لیست سمت راست صفحه ، یکی اختصاص به گذاشتن کامنت هست با نام چگونه کامنت بگذریم
      اگه مراحل رو پیش برید ، درهای اضافی روتون باز نمیشه و ١ راست به منزل من تشریف میارین :)))
      عزیزم باز هم از این همه محبتی که نسبت به من داری بینهایت سپاسگزارم

      Löschen
  24. Folgekommentare werden an edhashemi@gmail.com gesendet.

    راستی تو رو خدا بگین این یعنی چی؟!
    امان از من فضول که همه دگمه ها رو میزنم!

    AntwortenLöschen
  25. این آدرس امیل شما رو داره میگه که از این طریق پستی رو فرستدید ، البته واسه من :)))

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts