Käsestange


یکی از نانهای که تو هر نان فروشی آلمانی میتونید پیدا کنید  Käsestange هست 
کلا آلمانیها با پنیر و نان میانه خوبی دارند ، حالا میتونه به صورت سرد باشه یا به صورت گرم , که پنیر آب شده با خمیرهای مختلف هست 
که روش دوم اون بسیار بسیار لذیذ هست . به خصوص که اگه یکی هم مثل من علاقه شدید به پنیر داشته باشه :))
این نان بسیار مناسبه مهمانیهاست  ، خوردن اون کنار یک سوپ گرم یا به تنهائی خیلی لذت بخشه 
اصل این نان پنیری با خمیر هزارلا تهیه میشه که من قبلا دستورش رو براتون گذاشته بودم 
روش کار هم خیلی آسونه و فقط کمی کار دستی داره که من عاشقشم م م م م 

برای اینکار احتیاج به ۳ نوع پنیر دارید 
پنیر گودا واسه اینکه خوب آب شه و خمیر به هم بچسبه 
پنیر چدار ، واسه رنگ زرد و زیبایی که به این نان میده 
و پنیر پارمزان که در اصل مزه این نان هست 

مقدار قابل مناسبی خمیر هزارلا 
۱ عدد تخم مرغ زده شده 
و مقداری کنجد یا دانه خشخاش 

و اما روش کار :
پنیرها رو رنده کنید و به اونها مقداری نمک و فلفل بزنید  و خوب مخلوط کنید 
خمیر رو پهن کنید و روی آنرو با تخم مرغ زده شده بپوشانید 


روی خمیر پنیرهای رنده شده رو بریزید و با وردنه ۱ دور روی پنیر بکشید تا پنیرها بچسبه 
حالا خمیررو به فاصله ۲ سانت ۲ سانت برش بزنید و اونها رو رول کنید 
دقت کنید مثل عکس رول کنید ، یعنی از بالا و از پایین شروع کنید و به وسط خمیر خاتمه بدید 
* شروع کارتون هم باید از داخل خمیر ، به  طرف وسط خمیر باشه 


به همان صورت روی سینی چیده و بهش باقیمانده تخم مرغ  رو بمالید و مقداری کنجد یا خشخاش بپاشد 
سینی فر رو به مدت ۲۵ تا ۲۰ دقیقه داخل فر و با حرارت ۲۰۰ درجه قرار بدید 
دقت کنید که وقتی نانها طلایی شد کافی هست ، و میتونید میل کنید 
نوش جان ، گیلدا 










Kommentare

  1. به به اين فوق العاده س من خيلي دوست دارم خصوصا وقتي با يه ديپ همراه باشه، البته من فقط از پنير چدار و پارمزان استفاده كردم ولي راس مي گي با گودا خيلي بهتر مي شه
    يه بار دور سوسيس بپيچ بعيد مي دونم خوشت نياد
    *** به هر حال مرسي عالي بود

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی لاله جون ، دور سوسیس خیلی میپیچم ، ولی نه دیگه اینجور با دانگ و فنگ :))
      آخه هخامنش خیلی دوست داره ، حالا به قول الی ی بار هم اینجور قرتی بازی با سوسیس در میارم

      Löschen
  2. من به اینا میگفتم نون انگشتی ، ها ها ها ، خوب راحتتر از این اسم سخته دیگه ، حالا یه دونه از همینهایی که خودت گفتی بده بهم ، دلم رفت :)))))))))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. راست میگی ها رزکم ، نون انگشتی هم اسم خوبیه . همش مونده بودم که به فارسی چی میشه اینها رو گفت :)))
      کاشکی اینجا بودید ، دور هم میخوردیم

      Löschen
  3. این عالیه
    مخصوص خودمه که عشق پنیر م

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سونا جون من هم مثل تو خیلی پنیر دوست دارم، همسرم بهم میگه موش خونگی :)))))

      Löschen
  4. مرسی عزیزم ، جات خالی :))

    AntwortenLöschen
  5. من یه موشم در برابر پنیر...اینا خیلیییییییییی نازن

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. پس بیا ور دل خودم هانی جون :))))))

      Löschen
  6. وای گیلدا!!!!چه کردی! خیلی می دوستم این نون ها رو!یعنی با یه ذره سوپ همین رو بهم بدن, دیگه هیچی نمی خوام!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی شبو جون ، جات خالی عزیزم ، که ی زره سوپ و با این نانها با هم بخوریم عزیزم

      Löschen
  7. چه جالب و آسون.البته معما چو حل گشت آسان شود.ولی از شوخی گذشته من پنیررو چه گرم چه سرد دوست دارم.و بچه هام هم عاشقشن.ممنون گیلدای نازنین باید سر فرصت درستش کنم.

    AntwortenLöschen
  8. مرسی نسرین جون
    پسر من هم خیلی دوست داره کلا بچهها اینجور ترکیبات رو میپسندند

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts