واویشکای گوشت چرخ کرده

 


این واویشکای گوشت چرخ کرده هست یا املت گوشت چرخ کرده هست ، هر چی دوست دارید صداش کنید 
البته دنیای واویشکا خیلی زیاده :))) همینجور دستور پختش ...... با تخم مرغ ، بی تخم مرغ ... با گوجه ، بی گوجه ......
به هر حال این یکی از خوراکهای مرسوم خونه ما بود که من باز مدتها بود به مرز فراموشی سپرده بودم :)))

مقدار مواد رو میزارم به عهده خودتون ، چون کم یا زیاد بودنش مثل شیرینی حساس نیست 

ابتدا مقداری پیاز داغ تهیه میکنید و چند عدد سیبزمینی نگینی رو بهش اضافه کنید 
بعد از کمی تفت دادن گوشت و سپس گوجه های نگینی رو بهش اضافه کنید و با مقداری رب گوجه چند دقیقه تفت بدید 
کمی آب اضافه کنید و بزارید که خوراکتون به روغن بیوفته 


در آخر هم چند تخم مرغ  اضافه کنید
این خوراک رو میتونید با نان یا برنج میل کنید 
نوش جان ، گیلدا


Kommentare

  1. خیلی خوشمزست ، دست گلت درد نکنه ، من یه مدل بدون تخم مرغ درست میکنم که بهش میگیم راگو ، اما از شماها یاد گرفتم که بهش واویشکا هم میگن :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. اره رزی جون خیلی متنوع هست ، مثلا مامان خودم بدون سیبزمین درست میکنه ، من به خاطر همسرم سیبزمینی میریزم :))

      Löschen
  2. چقده. راحت و خوشمزه! حتما درستش مي كنم! بسي خوشمان آمد از اين واويشكا

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی شبو جون ، اره خوشمزه هست
      واسه خودم مخصوصا وقت کم دارم بهترین انتخاب هست :)))

      Löschen
  3. اووم دقیقنا این غذا عصای دست منه وقتی‌ قفل می‌کنم چی‌ درست کنم واویشکا به دادم می‌رسه . نوش جونتون عزیزم .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. اره عارفه جون ، واسه زمانهای قفل کردن خیلی خوبه :))))))))

      Löschen
  4. vaaaaaaaaaaaaay delam ghash raft Gilda. kheyli khoshmazash albateh man ba guste gheymehi ye kheyli riz ham dorost mikonam, dastet dard nakoneh khanumi

    AntwortenLöschen
  5. اره هما جون، در واقع اون که میگی اصلش هست
    ولی به قول عارفه جون این مال زمانهای هنگ کردن هست که وقت هم کم داری :))))

    AntwortenLöschen
  6. بالاخره تونستم بیام
    میگم این غذای خوشمزه شما که نیاز به تعریف نداره اما یه سوال اون سیب زمینی حلقه شده س وسط ظرفت یا ؟؟؟
    :))) ممنون می شم جواب من و بدین

    AntwortenLöschen
  7. وااااااااااا من الان فهمیدم که نبودی !!!! بگو کجا بودی ؟؟ :))))))))
    عزیزم کنجکاو شدی ؟؟ :)) اون به قول شمالی ها مرغانه هست :))) یعنی تخم مرغ

    AntwortenLöschen
  8. چه عالی...چه جالب...باور می کنی اولین باره واویشکا رو با مرغانه دیدم؟!! :)))))) امتحان می کنیمممممممم

    AntwortenLöschen
  9. :)))))))
    هانی جون همه چیز امکان داره :)))))))

    AntwortenLöschen
  10. ﻣﺮﺳﻲ ﮔﻴﻠﺪاﺟﻮﻥ ي ﻏﺬاﻱ ﺭاﺣﺖ و ﺑﻨﻆﺮ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ, ﺣﺘﻤﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻢ اﻳﻦ ﻫﻔﺘﻪ.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. بله عزیزم , جدا ی غذای راحت ^_^

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts