لوبیا پلو




ما امروز لوبیا پلو داشتیم ...شما چی ؟؟؟
شما این غذا رو چه جور درست میکنید ؟؟؟
البته این پلو شاید با نامهای دیگه هم شناخته شه , ولی ما با این ترکیب بهش لوبیا پلو میگیم 
اجازه بدید که دستور رو به طور کلی بیان کنم 
ابتدا مقداری  پیاز رو تفت دادم و گوشت چرخ کرده رو اضافه کردم و همینطور طبق عادت چند حبه سیر هم اضافه کردم
اگر از لوبیا تازه استفاده میکنید ، آنها رو بعد از خرد کردن به گوشت اضافه کنید تا کمی تفت داده شود ، و اگر از لوبیا کنسروی استفاده میکنید در آخرین مرحله به مواد اضافه کنید
چند قاشق رب گوجه و نمک ، فلفل ، و ادویه پلویی را در مرحله بعدی اضافه میکنم ، و کمی آب میریزم تا مواد یک دست باشند ، بهتره آب مواد کشیده شه 
گاهی اوقات مقداری هویج خلال  شده هم بهش اضافه میکنم 
برنج رو آبکش میکنم ، و این مواد رو لابلای برنج میذارم و دم میکنم
دوستانی که تجربه ندارند ، باید بگم بهتره که برای برنجهای که از رب گوجه استفاده میشود ، برای ته دیگ از نان یا چیز دیگه استفاده کنند
چون رب گوجه زود میسوزه و ته دیگ شما شکل زیبای نخواهد داشت
و بهتره که اینجور پلوها نسبت به چلو کمی خشکتر بردارید
نوش جان ، گیلدا



Kommentare

  1. salam khanumi!!
    man vase avalin bar hast ke saite shoma ro mibinam
    vali heyfam umad chizi nanvisam o tashakor nakonam az karatun
    rastesh ye fozoliye koli ro karatun kardam
    vaghean honarmand hastid
    adam vaghti taziine ghazatuno mibine delesh ghash mire
    fekr konam joze sait haye morede alagham shodid alan
    ba ajazatun emruz mikham in ghazatun ro dorost konam
    ishala ke khub beshe mese male shoma
    vaghean afarin migam behetun
    movafagh o payande bashi
    ghorbane shoma
    Nazanin

    AntwortenLöschen
  2. سلام نازنین عزیز
    مرسی از این لطفی که نسبت به من داری عزیزم :)
    و همینجور خوشحالم که تجربیاتم مورد قبول و استفاده شما دوستانم قرار میگیره
    ازت معذرت میخواهم که دیر جواب شما رو دادم ، چون مدتی رو نبودم
    موافق باشی نازنین جان

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts