قارچ پر شده از سبزیجات


چند مدت پیش که رفته بودم خرید , دیدم ی قارچ آورده اندازه کف دست :))
آدم میخواست همونجوری خام خام برداره و مثل سیب گاز بزنه :))
من با اینکه تو خرید خیلی کنترل دارم , اما بعضی اوقات اینجور چیزها رو بدون اینکه از قبل هم برنامه خاصی براش داشته باشم .... میخرم 
از اونجایی که این قارچها حسابی بزرگ بود , حیف بود که بخواهم اونها رو خرد کنم و چیزی تهیه کنم 
این بود که گزینه پر کردن داخل قارچ جلو اومد 
اول از همه قارچها رو با آب لیمو خیس کردم که موقع پخت سیاه نشه 
ساقه قارچ رو جدا کردم و خرد کردم و اونها رو با چند قاشق پنیر پیتزا و مقداری پنیر فتای خرد شده و همینجور پیازچه , چند برگ والک  و ۱ عدد تخم مرغ مخلوط کردم 
و داخل قارچ پر کردم و روی اونها رو دوباره با پنیر پیتزا پوشاندم 
قارچها رو داخل فر با حرارت ۱۷۰ درجه و تا زمانی که روی قارچها برشته و طلایی شه قرار دادم 
حالا دیگه آماده هست و میتونید میل کنید :)
* اینو هم بگم که این نوع قارچ موقع پخت آب میندازه که بعد از کمی خنک شدن مشکلی تو برشش پیش نمیاد 
نوش جان , گیلدا 





Kommentare

  1. چقدر خوشمزه شدن ، به به ، اتفاقا مجله ی سوپر پایین خونمون این ماه همش غذاهای قارچی گذاشته ، یکی از غذاهاش درسسست این مدلی هست ، واقعاعالیه عزیزم ، نوش جان

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی رزکم , اره عزیزم , این متد در حال حاضر اکتوئل هست :))))))

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts