کوکوی لوبیا



براتون گفته بودم که یک دوست آلمانی دارم که هر سال از باغچه بزرگ و زیباش من هم سهمی از محصولاتش دارم
یعنی وقتی پا به باغچه اش میزارم روح و روانم پرواز میکنه و با رسیدن عطر ساقه درختها و بوته های گوجه و خیار و ...... یاد دوران خوش کودکی میفتم
چند روز پیش هم کلی لوبیا سبز بهم داد , لوبیا سبزهای تازه و کاملا Bio یا به قول معروف بدون فراورده های شیمایی :)
کلی رو فریز کردم و ی مقدارش رو هم کوکو درست کردم
البته واسه تهیه این کوکو روش خاصی ندارم , فقط  به فکرم رسید که خیلیها کوکو تهیه میکنن من هم  اینکار رو انجام بدم:))
برای این کوکو ٢ عدد سیبزمینی متوسط رو پختم و پوره کردم
و اونو با ٢ عدد تخم مرغ + ١ عدد پیاز رنده شده + نمک و فلفل + ١ حبه سیر رنده شده + مقداری گوشت دودی ( که شما میتونید حذف کنید یا از گوشت مرغ پخته استفاده کنید ) + لوبیای تازه و ترجیها باریک ( که بهتر تو حرارت پخته شه )


رو مخلوط کردم و از این مایع به صورت قالبی تو روغن سرخ کردم
البته این قسمتش دیگه اختیاری هست که به چه صورت سرخ کنید
حرارت رو کم کنید درب تابه رو بزارید تا لوبیا ها به خوبی بپزه
به همین راحتی میتونید یک کوکوی لوبیای لذیذ تهیه کنید ؛)
نوش جان , گیلدا 










Kommentare

  1. گیلدا جون من هر وقت میام وبت سیر هم باشم گرسنه میشم
    خیلی این کوکو خوشمزه است
    مثل کوکوی شوید باقلا من هر دو تا رو خیلی دوست دارم نوش جونتون

    AntwortenLöschen
  2. ای جان , قربونت شادی جون
    این بخاطر لطفی هست که نسبت به من دری عزیزم , وگرنه خودت که کلی هنرمندی :*

    AntwortenLöschen
  3. خیلی عالی گیلدا جون ،من عاشق این کوکو هستم .دستتون درد نکنه و نوش جونتون <3

    AntwortenLöschen
  4. چه رنگی داره لوبیاها ، دست دوست مهربونت درد نکنه ، نوووش جونتون باشه و یادت باشه جای من رو خالی کنی ، هر وقت هر چی با این لوبیاها درست کردی :D

    AntwortenLöschen
  5. اره گلی وقتی تازه باشه , رنگش شادابتره
    باشه قول میدم که به فکرت باشم :)

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts