کیک غسل تعمید Lennard



و بالاخره نوبتی هم که باشه بعد از توضیح در مورد کفشهای فونداتی و پخت کیک مربوط به اون .... نوبت به سوار کردن این کیک میرسه 
همونجور که گفتم این کیک مربوط به یک کوچولوی نازنین هست , روی کیک تاریخ غسل تعمید این پسرک نازنین و همینجور اسمش رو میبینید 
که همه اونها با خمیر فوندات بوده و مثل بقیه چیزها اول الگو در آوردم و بعد رو خمیر پیاده کردم 
البته قالب اعداد و حروف هم وجود داره ، ولی از اونجایی که ما به سختی عادت کردیم این راه سخت رو در پیش گرفتیم :)))))
یک شیشه شیر بچه هم میبینید که اون هم به وسیله الگو پیاده شده و همه اونها به وسیله کمی آب به کیک چسبیده شده 

و اما خود کیک :
کیک رو بعد از پختن و خنک شدن ( که همه ١ روز جلوتر بود )  روی صفحه مورد نظر گذاشتم کمی شیره کنسرو آناناس روش ریختم و مابین اونو طبق معمول از گردو و آناناس و موز پر کردم ، خمیر مورد نظر هم همون باتر کریم هست که لابلای کیک و یک لایه باریک روی خود کیک کشیدم 
کمی کیک رو داخل یخچال قرار  بدید تا باتر کریم خودشو کمی بگیره 
و در این مدت خمیر فوندات رو پهن کنید ، بهتره که کیک رو اندازه بزنید و بعد خمیر رو به همون اندازه پهن کنید و با کمک وردنه جمع کرده و روی کیک بزارید 
اول از همه روی اونو با اوتوی  مخصوص فوندات ( همونی که تو عکس میبینید ) مرتب بکشید تا صاف بشه البته نه با فشار , 
معمولا اگه نداشته باشید با دست هم میشه اینکار رو انجام داده ، ولی چون کف دست صاف نیست و همیجور گرما داره ، باید با مهارت خواصی انجام بدید تا خمیر رو ی کیک خراب نشه 
بعد از اینکه روی کیک رو مرتب کردید دیواره های کیک رو هم کم کم اوتو بکشید و صاف کنید 
و در آخر اضافه های کیک رو ببرید



 همیشه یک فضای خالی بعد از بریدن میمونه ، که اون فضا رو با همون خمیر یا روبانهای تزئینی یا خمیر رویال آیسینگ میتونید پر کنید که من با خود خمیر انجام دادم 
به این صورت که خمیر ها رو با قالب جدا کردم و هر کدوم رو با چاقو به دو قسمت کردم که وقتی کنار هم میزارید شبیه به نوار شه



بعد هم چند تا دونه مروارید چسبوندم و یک نفس راحت برای پایان کار کیک کشیدم :))) 
این کیک رو به راحتی میتونید بیرون از یخچال نگهداری کنید و یادتون باشه از خامه برای وسطش استفاده نکنید 
باتر کرمها و مارمالاد یا شکلات ( نوتلا ) بهترین گزینه میتونه باشه 

* در خاتمه ایراد کار رو هم بگم که همونجور که میبینید خمیرم رو نتونستم صاف و خوب در بیارم , که امیدوارم که تو کارهای بعدی این مشکلم حل شه :)


این هم وسیله ای که باهاش میشه کیک رو از وسط به چند تیکه مساوی تقسیم کرد 
البته اینجا دارم اضافات روی کیک رو میبرم 
سیمی که میبینید بالا و پایین میشه و ضخامت کار رو براتون مشخص میکنه 
البته مدل دیگه ای از این ابزار وجود داره که به نظر من این بهتره , چون اونای دیگه 
فقط واسه کیکهای گرد مناسب هستند 

نوش جان ، گیلدا 








Kommentare

  1. خیلی دوست داشتم این پستهات رو گیلدا جان ، به زودی امتحان میکنیم ، و ازت ممنونم که با صداقت کامل همه ی نکات رو گفتی ، مثل بعضی ها نیستی که اون فوت کوزه گری رو برای خودت نگهداری ، به زودی میرم تو کارش دوست مهربونم :*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ها ها رزکم دقیقا به نکته ای اشراهه کردی که خودم هم باهاش تو خیلی از وبلاگها مشکل دارم
      به نظر من آدم یا نباید بگه یا اگه میگه دیگه دولا دولا شتر سواری کردن معنی نداره
      خوشحالم که خوشت اومد عزیزم ، از اونجایی که حوصله داری ، حتما خوب میشه
      مرسی از کامنتت نازنین

      Löschen
  2. فوق العاد ه است . مرسی بانوی هنرمند

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ممنونم از لطفتون و کامنتتون

      Löschen
  3. وای چه خوب شد عکس کامل کیک و گذاشتی همش دوست داشتم کیک خوشگلتو ببینم عالی شده عالیییییییییییی و ممنون از دستور خوبت خیلی دوست دارم منم این کیکو امتحان کنم ولی میدونم که نمی تونم خیلی سخته بازم ممنون از دستور خوبت و کیک زیبات دوست نازنینم

    AntwortenLöschen
  4. مرسی اعظم جون ، لطف داری گلم
    عزیزم آدم باید از ی جایی شروع کنه ، البته نمیگم که کار راحتی بو د، ولی شدنی هست
    از من میشنوی با سایز کوچیک شروع کن

    AntwortenLöschen
  5. آخه گیلدایی منم مثل تو فکر میکنم ، یا انجام نمیدم ، یا تمام نکاتش رو میگم ، چون بعضی از وبلاگها که اینطور بود ، من خودم رهاشون کردم ، برای همین همیشه با صداقت یه دستور رو مینویسم و انگار هدف من و تو یکیه :)))))

    AntwortenLöschen
  6. دقیقا مثل من ، البته این رو هم بگم که گاهی اوقات دستور رو ٢ بار انجام میدم که میگم شاید مشکل از من بوده
    ولی وقتی میبینم هر ٢ بار خراب شده ، میگم ول کنم بهتره
    رزکم عاشق این وبلاگهای آلمانی هستم ، یا دستور نمیزارند ، یا اگه بزارند با همون ١ بار انجامش کل کار دستت میاد

    AntwortenLöschen
  7. به به و بالاخره مرحله ی آخر و رونمایی کیک ،خیلی زحمت کشیدید گیلدا جون و خیلی ممنون که این آموزش ها رو با جزئیات کامل در اختیار ما قرار می دید .از داشتن دوستانی مثل شما بسیار خوشحالم

    AntwortenLöschen
  8. مرسی ارغوان جون ، بالاخره تمام شد :))
    امیدوارم که مورد استفاده اونهای که میخواهند تهیه کنند قرار بگیره

    AntwortenLöschen
  9. عزيزم گيلدا جون فوق العاده شده
    مخصوصا اون كفشاي خوشگلش
    كللللللي ذوق كردم
    :****

    AntwortenLöschen
  10. ضمنا گيلدا جون با اجازه ت لينكش و گذاشتم توي قسمت كامنتها تا اگه كسي دوست داشت در موردش بيشتر بدونه

    AntwortenLöschen
  11. قربونت برم عزیزم , پس از قرار معلوم ندیده بودی
    همونجور که حدس زدم همون زمانی بود که کم میومدی
    بابت لینک هم اجازه لازم نیست گلم
    <3

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts