سوخاری قارچ



مدتی پیش یکی از دوستان ازم سوال کرد که روشی برای سوخاری کردن قارچ دارم یا نه 
البته سوخاری یا شنیتسل همیشه  همه جای دنیا به ١ روش درست میشه 
این بود که حس کردم شاید به روش دیگه هم بشه اونو تهیه کرد 
سری به دستورات آشپزهای خوب آلمانی زدم ، که به دستور Horst Lichter رسیدم 
من شیفته  آشپزی و اخلاق خوب این آشپز هستم , و همینجور سیبلیهای پیچپیچیش :)))))
البته این روش فرق چندانی با سوخاری های دیگه نداره و فقط وجود نان تست به جای ارد سوخاری طعمی بینظیر و کاملا سوخاری ولی در عین حال نرم به سبزیجات و همینجور گوشت میده 

من در این دستور فقط به  نکاتی که لازم هست اشاره میکنم ، چون موارد سوخاری کردن یا شنیتسل رو قبلا اضافه کردم 
واسه اینکار به همون مواد سوخاری احتیاج داریم ولی به جای ارد سوخاری میتونید نان تست استفاده کنید 
به این ترتیب که اطراف نانها رو ببرید و قسمت باقیمانده رو کمی خرد کرده و با دستگاه خوب میکس کنید ، کاملا خرد شه 
من فقط از نان تست استفاده کردم ، ولی شما میتونید مخلوطی از نان و آرد سوخاری رو داشته باشید 

بهتره قارچهایی  که استفاده میکنید متوسط باشه ، البته خودم از قارچ بزرگ استفاده کردم 
ولی اگه متوسط باشه هم از لحاظ کار بهتره و هم از لحاظ پخت 
نکته مهم دیگه اینه که قارچها رو به هیچ عنوان چاقو نزنید ، یا پوست روی اونو نگیرید چون موجب آب  افتادنش میشه 
پس بهتره که قارچهاتون تازه تازه باشه 
بعد اونها رو داخل ارد ، و بعد داخل تخم مرغ زده و در آخر داخل نان تست 
کمی با دست اطراف قارچ رو فشار بدید تا نانها خوب به قارچ بچسبه 


و بعد داخل روغن زیاد سرخ کنید ، بعد از اینکه همه اطرافش رو سرخ کردید ، روی دستمال آشپزخانه بزارید تا روغن اضافه اون گرفته شه 
اینکه کار رو میتونید با گوشت و سبزیجات دیگه هم انجام بدید 
ولی در مورد گوشت باید تا اونجا که امکان داره نازک کنید تا نانها نسوزه 
و در آخر با لذت تمام  میل کنید :)
نوش جان ، گیلدا 








Kommentare

  1. اوووووووووه یام یاام

    AntwortenLöschen
  2. gilda jon man hamishe dastoratet ro donbalmikonam
    merc az hame zahmat hat

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام دوست خاموش من ، و مرسی از این همه محبتت

      Löschen
  3. Antworten
    1. مرسی دوست عزیز
      و باید بگم نوشته های زیبایی دارید :)

      Löschen
  4. چه جالب بود گیلدا جان ، تا حالا نشنیده بودم ؛ حتما امتحان میکنم مرسییییییییییی :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی رزکم ، جات خالی عزیزم ، خیلی لذیذ میشه حتما امتحان کن :***

      Löschen
  5. من عاشق قارچم و خیلی ودل سوخاریش رو دوست دارم ،البته با نون تست تا به حال درست نکردم باید امتحان کنم .دستتون درد نکنه و نوش جان

    AntwortenLöschen
  6. من هم قارچ رو خیلی دوست دارم ، به هر روشی که باشه برام لذیذه
    تو این روش هم مثل ته دیگ میشه :))
    مرسی از توجهت عزیزم :**

    AntwortenLöschen
  7. به بههههههههههههه قارچ همه جورش خوشمزه هست عالی شدننننننن راستی منم هورست رو دوست دارممممممممم

    AntwortenLöschen
  8. مثل منی اعظم جون ، من هم قارچ رو به همه سبکش دوست دارم

    AntwortenLöschen
  9. من دیواااانه قارچ سوخاریم...مرسی از این روش گیلدا

    AntwortenLöschen
  10. مرسی هانی جون جات خالی عزیزم

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts