سالاد پاستا



سالاد پاستا خیلی متفاوت هست ، شاید به تعداد شکل پاستاها 
من این سالاد رو زمانی که آلمان اومدم شناختم ، و اون هم با اصرارهای پسرم بود که مجبور شدم بهتر بشناسمش :)))
تو آلمان معمولا روزهای آخر مدارس به خصوص دبستانیها ، ١ روز رو تعین میکنند  که والدین همراه فرزندان خودشون تو محیط مدرسه جمع میشند و هر کس مواد غذایی خودش رو میاره تا با هم و در کنار هم میل کنند 
اینجوری یک ارتباط تنگاتنگ بین خانوادهها به وجود میاد و همه همدیگر رو بخوبی میشناسند و با روحیات و اخلاق هم آشنا میشند 
و چه  بسا تو این مجالس همیشه ما واسه اینکه خارجی بودیم یک علامت سوال واسه دیگرون به حساب میومدیم :))
بگذریم ....... تو این برنامه ها بود که پسرم با این سالاد آشنا شد و از من هم خواست که بارش تهیه کنم 
و از اونجای که از بچگی بد غذا بود من هم به هر طریق که بود میخواستم بدونم این ترکیب چیه که بتونم براش  تهیه کنم و اون هم با لذت بخوره 
و هنوز هم که هنوزه اگه تو یخچال باشه ، شانسی واسه ادامه بقا از طرف پسرم براش نمونه :))

تهیه  این سالاد خیلی ساده هست ، مغادیرش به عهده خودتون چون تو کیفیتش تاثیر چندانی نداره 

اول پاستای مورد نظرتون رو بپزید و کنار بزارید ، بهتره که از پاستهای کوچیک استفاده کنید 
داخل ظرفی گود برای سسش  مقداری سس مایونز ، کرم فرش که کرم فرش من مخلوطی از سبزیجات هست ( البته ساده اون هم خوبه ) , که من نصف نصف این سسها رو استفاده میکنم 
چند قاشق روغن زیتون ، ١ تا ٢ قاشق آب لیمو تازه همراه با نمک و فلفل 
مواد جانبی دیگه به غیر از پاستا ، کالباس خرد شده ، لوبیا قرمز پخته ، نخود فرنگی ، پیاز کوچیک خرد شده ( در صورت تمایل ذرت پخته )


که همه رو با سس مخلوط کرده 
بخاطر وجود کرم فرش وقتی سالاد ١ روز میمونه کمی حالت خشکی میگیره ، که بهتره با مقدار روغن زیتون اونو بر طرف کنید 
بعد هم مثل من از خودتون ایده میدید و اینجور خوشگل تزیین میکنید ، اصلا هم از نت نگاه نکردم و ایده خودم بوده :))))))))))))))))) 
الانه که صدای همه در بیاد واسه این تیکه آخری که نوشتم :)))))) 
نوش جونتون ، گیلدا 

* پخت این خوراک با توجه به میل شخصی و علایق خانوادگی میباشد 






Kommentare

  1. خوشمزه ست و دنیایی هم تنوع داره..راست می گی
    این تزیین رو منم خیلی دوست دارم ..ایده گرفتن هم هیچ اشکالی نداره...والا

    AntwortenLöschen
  2. مرسی هانی جون
    به نظر من آدم اگه بیان کنه که از چه کاری یا دستوری استفاده کرده ، جرأت میخواهد
    همون چیزی که خیلی ها ندارند :)

    AntwortenLöschen
  3. گیلدا جون طوری گفتید با سالاد آشنا شدید که انگار طرف مقابل آدمه خیلی با نمکه،المانیهاخیلی بهتر از سوئدیها هستند حداقل اونها با خارجیها مشکل ندارند مشکلشون فقط پناهندهاست که از امکانات مجانی استفاده می کنند این مطلب را گفتم چون خودتون اشاره کردید موفق باشید

    AntwortenLöschen
  4. ها ها اره دیگه ، بهش شخصیت دادم :)))
    دوست عزیز ، به نظر من کل اروپا موقعیت جالبی نصبت به خارجیها به خصوص شرقیها ندارند :(
    آلمان هم به خاطر کنترلهای شدیدی که داره ی مقدار حواسشون رو جمع میکنند
    البته خدا رو شکر برای ما به جز چند مورد همیشه این نقطه سوال مثبت بوده :)

    AntwortenLöschen
  5. یعنی چی که مقادیرش به عهده خودتونه و در کیفیتش تاثیر نداره چنین چیزی امکان نداره حداقل رسپتی که میذارید با اندازه باشه که ما هم بتونیم استفاده کنیم خیلی ممنون

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مطمئن باشید که امکان داره ، وگرنه نمیگفتم
      بعضی از دستورات ، کیک یا نان یا ششیرینی نیست که حتما با گرم و کیلو کار شه
      شما اگه به این مواد ١ یا چند قاشق سس یا پاستا یا نخود اضافه کنید هیچ حادثه ای رخ نمیده
      سعی کنید کمی از ایده های شخصی و همینجور استعدادهای خودتون استفاده کنید :)

      Löschen
  6. Bebakhsheed sose fresh chjor sosi hast

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. کرم فرش ١ سس فرانسوی هست که از خامه ای درست میشه که کمی تغیرات روش انجام شده
      تو عکسها میتونید در کنار روغن زیتون و بالای لیمو ببینید

      Löschen
  7. mmmmmmmm dusesh daram pasta ham az un chizaii hast ke hame jurasho dust darammm

    AntwortenLöschen
  8. اره راست میگی اعظم جون م پاستا همه جورش خوشمزه میشه
    :))

    AntwortenLöschen
  9. خانم خوب هنر و استعدادم را میذارم برای غذای خودم وقتیکه میام وبلاگ شما میخوام از استعداد و هنر شما استفاده کنم
    و اگر در آشبزی ماهر هم نباشم به مشکل بر میخورم شما وقتیکه دستوری میذاری باید اینها را در نظر بگیری وگرنه من هم همین فردا یک سایت آشپزی میذارم و تجربیاتم رابدون اندازه مینویسم اینکه دیگه کاری نداره

    AntwortenLöschen
  10. حتما به همین مواردی که اشاره کردید ، توجه کردم که به این صورت مینویسم
    اگه دقت کرده باشید کل دستوراتی که به اندازه و میزان احتیاج داشته باشه ، ذکر کردم
    و اینو با خیال راحت میگم که مشکلی به وجود نمیاد
    و اینکه شما بخواهید ١ سایت بزنید که تجربیات روزانه خودتون رو مثل من بزنید ، میل شخصی خودتون هست و ما هم خوشحال میشیم در همین حد ازش استفاده کنیم
    ممنونم از حسن نظرتون :)

    AntwortenLöschen
  11. گیلدا جون من خیلی وقته دارم از بلاک شما لذت میبرم تقریبا هر کدوم از رسپی های شما رو درست کردم خوب شده مرسی برای اینکه وقت میکذارین

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ممنون مرجان عزیز , و مرسی واسه کامنتتون

      Löschen
  12. من یک سوال هم داشتم
    من با اینکه از نظر خیلیا سنم کمه ولی خیلی اشپزی میکنم و معمولا اطرافیان باورشون نمیشه خیلی چیزارو خودم درست کردم
    میخواستم ببینم من اکه دستور غذاها و دسرام و براتون بفرستم میزارین تو بلاگ تون؟ البته با اسم خودتون

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرجان عزیز , هنر آشپزی سن و سال نمیشناسه عزیزم , و بهتون تبریک میگم که اینجور حوصله و صبر به خرج میدید
      دوست عزیز , من فقط عکس کارهایی رو که دوستان از روی کارهای خودم درست کرده باشن میزارم , و البته به اسم خودشون
      اگه از کرهای این وبلاگ استفاده کردید , میتونید بهترینها رو خودتون گلچین کنید و بفرستید تا براتون بزارم :)

      Löschen
  13. مرسی عزیزم بخاطر تشویق حتما چیزایی که از اینجا درست کردم رو از این به بعد عکس میگیرم و میفرستم
    باز هم ممنون

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. خوشحال میشم مرجان نازنین , موفق باشید :)

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts