کیک موزیکال



این هم یک کیک دیگه که واسه یکی از دوستان که تولدشون بود درست کردم 
همیشه تهیه هدیه واسه آقایون خیلی سخته ، چه برسه یک کیک بخواهد در این رابطه درست کنی
گذشته از این هیچوقت هم نمیتونم واسه کیکهام عکسهای خوبی تهیه کنم !!!!!!!!
ولی بر خلاف ظاهرش کیک بسیار خوشمزه ای بود 
لابلای کیک طبق معمول خوردهای گردو ، آناناس و موز گذاشتم 
و همینجور با شربت همون کمپوت آناناس کیک رو کمی نرم کردم 


واسه روی کیک هم اول شکلات رو به صورت بن ماری آب کردم و روی کاغذ  روغنی شکل مورد نظر رو کشیدم 
بعد شکلات رو توی نایلون معمولی ریختم 
به این صورت که نایلون رو داخل لیوان میزارم و از شکلات پر میکنم و واسه استفاده سرش رو کمی با قیچی میبرم 
وقتی روی مدل با کاکائو کار کردم به همون صورت میزارم داخل یخچال تا خودشون رو خوب بگیرند 
و بعد جدا میکنم و استفاده میکنم
گیلدا 



Kommentare

  1. گیلدا جون من هم از کیک‌های خامه‌ای که برای تولد درست می‌کنم نمیتونم عکس خوبی‌ ازشون بگیرم ))))))!!!!!!! خیلی‌ باسلیقه تزیین و درست‌ش کردی عزیزم .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی عارفه جون ، جدی جدی چرا اینجوره ؟؟ :))
      فکر کردم این مشکل رو فقط من دارم :))

      Löschen
  2. حتما خوشمزس ولی ظاهرش هم خیلی خوبه ،طرح زیبا و خلاقانه ای هستش ،ساده و شیک همون طور که باید برای یه آقا باشه .دستتون درد نکنه گیلدا جون

    AntwortenLöschen
  3. مرسی ارغوان جون
    اتفاقا همین دیروز اینجا بودند و داشتند از طعمش تعریف میکردند ، و گفتم ببخشید که طرحش خوب نبود

    الان ارغوان جون میگه این دختره باز نارضایتی کرد :)))))))))))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. شما آخه خیلی ایده آلیست هستید و خودتون سخت راضی می شید و احتمالا اون طوری که خودتون انتظار داشتید نشده ولی از نظر بقیه واقعا عالیه

      Löschen
  4. چه خوشگل شده گیلدا جونم دستت درد نکنه

    AntwortenLöschen
  5. خیلی نازه.....منم از کیک ها یتولد نمی تونم عکس خوبی بگیرم گیلدا
    همیشه هم بعدش می گم: ااااااااااه یه عکس خوبم نگرفتم ازش

    AntwortenLöschen
  6. مرسی هانی جون
    جدی جدی چرا ؟؟ فکر کنم دیگه آنقدر خسته میشیم که حالش نمیمونه :))

    AntwortenLöschen
  7. besyar ziba va honarmandanehhhhhhh

    AntwortenLöschen
  8. مرسی نازنین ن ن ن ن

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts