خورشت کدوتنبل




این هم همون خورشت کدوتنبل ,که گفته بودم  ،البته با کمک شما دوستان 
این خورشت تقریبا شبیه رسپتی هست که نسرین جون چند روز پیش درست کرده بود 
بسیار خوشمزه بود ، امتحانش کنید 

مواد لازم :
کدو تنبل ، بمقدار لازم 
گوشت مرغ 
نمک ، فلفل ، ادویه ، سیر
غوره یا آب غوره 
رب گوجه 
گوجه فرنگی 
پیاز 
ابتدا کدوها و گوجه رو کمی تفت دادم




پیازها را تفت دهید ، سیر له کرده را اضافه کنید و همراه رب گوجه کمی تفت دهید 
اگر مایل بودید گوشت را کمی سرخ کنید و اضافه کنید ، و اگر مایل نبودید در این مرحله به آب اضافه کرده 
آب و ادویه ، غوره ، نمک ، و فلفل را نیز اضافه کرده 
دقایق آخر کدوها و گوجه را اضافه کرده و با برنج میل کنید 
نوش جان ، گیلدا


Kommentare

  1. دستتون درد نکنه گیلدا جون و نوش جان.من تا به حال نه خورشت کدو درست کردم و نه خوردم ولی خوشمزه باید باشه .شما که اینقدر به شیرینی حساسید ،شیرینی کدو رو با غوره خنثی کردید؟
    من کدو پلو هم خیلی دوست دارم و یه مافین کدو حلوایی هم بود که درست کردم و خیلی دوست داشتم .

    AntwortenLöschen
  2. مرسی ارغوان جون
    عزیزم کدو تنبل ی جور طعم خنثی داره و باید خودت بهش طعم بدی ، به خصوص کدو های اینجا که اصلا شیرین نیستند
    از هویج هم کم شیرینتره ، اینه که راحت میشه مانور بدی بهشون

    AntwortenLöschen
  3. bah bah hatman midarastamesh dust junam merci

    AntwortenLöschen
  4. قربونت برم هما گلی ، نوش جونتون باشه :***

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts