پاپارونی پر شده از پنیر - یونانی



یک کنار غذا یا پیش غذای ساده که با یک جور فلفل دلمه ای  درست میشه 
پاپارونی پر شده از پنیر 
نام این مدل از فلفل دلمه ، پاپارونی هست 
من این پیش غذا رو به  اصرار  همسرم درست کردم ، باید بگم بسیار لذیذ  بود
دستورش هم بسیار ساده هست 
اول فلفلها رو تمیز کنید و قسمت سر اون رو جدا کنید




سپس درون فلفل کمی روغن زیتون بریزید و داخلش رو با پنیر فتا یا لیقوان ، که نگینی کردیم پر میکنم




چند قطره دیگه روی فلفلها روغن زیتون ریخته و مدت ۲۰ دقیقه داخل فر قرار بدهید 
نوش جان، گیلدا






Kommentare

  1. خیلی خوشمزست و خوشگل من با پنیر خامه ای و پنیر چدار پر میکنم و سوخاریش میکنم خیلیییییی خوشمزه میشه
    اینم خیلی عالیه باید امتحان کنم

    AntwortenLöschen
  2. آخ آخ ...اره اونو دیدم ....خیلی خوشمزه میشه
    اتفاقا من هم باید یک بار اونی که تو میگی درست کنم :)))

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts