سالاد شنیتزل





من زیاد اهل سالاد نیستم , ولی چند تا سالاد هست که بعد از خوردن و دیدنشون , خیلی دوست داشتم بخورم یا تهیه کنم 
از جمله سالاد  مارچوبه با عدس قرمز یا سالاد سیبزمینی و میگو که در  واقع خودش ی غذای کامل هست 
اما این سالاد رو وقتی تو منوی غذاها میبینی , و نوشته میشه .... سالاد شنیتزل سبزیجات !!!! ی دفه تو ذهنت این سوال پیش میاد که چی و چجوری میتونه باشه 
این میشه که ازشون میخواهی تا برات سرو کنن و بتونی از این پدیده مهم سر در بیاری و تو خونه واسه خودت انجام بدی :))) 
البته این سالاد نکته خاصی نداره , فقط چیدمان جالبی باید داشته باشه , که من اصلا به این نکته نتونستم برسم و دوم اینه که از  قارچ بخصوصی که اینجا استفاده کردم , تهیه  میشه
نه اینکه نتونید با قارچهای دیگه انجام ندید , بلکه این مدل قارچها بخاطر گوشتی بودنشون  و همینجور چون سیاه نمیشن , بهترین گزینه هستن


مراحل شنیتزل رو که میدونید , مثل هر مرغ یا گوشت دیگه که اینجا نمونه اش هست , انجام میدید .....
انتخاب باقی سبزیجات هم پای خودتون , من از بادمجان استفاده کردم
و در مورد سسش هم باید بگم که اینجا آبلیمو و شوید تازه و کمی آب و نمک و فلفل هست
اما بهترین سس , بالزامیک میتونه باشه , که خودم آماده میخرم ( پس لطفا از من نپرسید ) :)))
البته سس ماست هم خوشمزه میشه
خوب حالا دیگه به ۱ چنگال احتیاج دارید که سالاد خودتون رو میل کنید ^_^
نوش جان , گیلدا


Kommentare

Beliebte Posts