خرگوش با خمیر فوندات


این هم خرگوش بلا  ...... که روی کیک هویژ ژ ژ ژ بود :))
خیلی وقت بود که دلم میخواست مثل گذاشته ها کمی با خمیر چیز میز درست کنم 
این بود که بعد از مدتها باز شروع کردم و واسه همین هم کمی کج و کوله شده , اما خودم خیلی دوسش دارم 
این خرگوش با فوندات کار شده و از رنگی خوراکی ویلتون استفاده شده 
این روزها خیلی از جاها میبینم که از دستورات من استفاده میشه ولی اصلا به روی خودشون هم نمیارن که این کارو از کجا آوردن و فقط تو جواب دیگران که به به چه زیبا شده و چجوری درست کردی ؟؟ چقدر شما هنرمندی ........
بادی به غبغب میندازن و میگن : بله ه ه ه ه مهمونام هم خیلی دوست داشتن ..... اونها هم گفتن خیلی خوشمزه و زیبا شده ....  ممنون  از لطفتون ..... مرسی ی ی ی  :)
اینه که گاهی اوقات فکر میکنم اصلا مراحل کار رو مثل خیلیها ننویسم و فقط ی عکس از کار پایانی بزارم 
مثل همین خرگوش که مرحله به  مرحله کار کردم و عکس گرفتم ولی بعد گفتم ولش کن , فقط خودش رو میزارم :)
البته خود من هم دلم نمیخواهد اینکار رو  انجام بدم  ولی خوب متاسفانه این غرور بیجای بعضیها آدم رو مجبور به ی سری از کارهای ناخواسته میکنه 
ایام به کامتون : گیلدا 




Kommentare

  1. gilda joon che khargooshe maloosiiii bayad khodeto bewerben mikardai vase in barname ghanadiiiii hatman barandi mishodi dar zemn behet hagh midam ke narahat bashi az por ruiiii baziha ke aslan be ruye mobarakeshun ham nemiiyaran vali karish nemishe kardddd

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی اعظم جونم
      کدوم رو میگی ؟؟ همونکه چهارشنبه ها میده ؟؟ اگه اونو میگی که اصلا فراموش کن , که شانس بنده زیر صفره :)))))))))
      اره بخدا راست میگی از این مردم
      حالا من واسه خیلی از کارها که همگانی هست ناراحت نمیشم , واسه بعضی ها مثل برانی ماست و اسفناج که کلی فکر کردم و تهیه کردم ناراحتم , الان که مشکل حل شده همه دیگه استادش شدن :)))))))

      Löschen
  2. خیلی قشنگ شده گیلدا جون ، خیلی هنرمند هستید . کاملا حستون رو درک می کنم

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی عزیزم , هنرمندی در حد دیگر هنرمندانی مثل شما :)

      Löschen
  3. cheghad heyf gilda joon,man doost dashtam yad begirammm,cheghad bazi az adama manfaat talab hastan,che eshkal dare agar adam bege man az kase dg yad gereftam,ajaba! vali ba in hal mamnoon golam.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی مهشید جان
      چی بگم والا , من بیچاره حتی ١ پلو که همه میتونن بدون نام بردن از کسی درست کنن , میگم که از فلانی بوده یا ایده گرفتم
      اونوقت ی عده رو میبینی کل مطلب رو مو به مو کپی کرده تازه میگه این کار خودمه
      یا برانی ماست و اسفناج رو بعد از اینکه دیگه درست کردنش راحت و بی دغدغه شده درست میکنه و اصلا به روی مبارک نمیاره
      من نمیدونم چرا این برنامه های فقط باید تو ما باشه ؟؟ !!!!!

      Löschen
    2. moteasefaneee hamintore golam..

      Löschen
  4. خانمی همیشه قدر دان هستیم/. اون افراد خیلی بی انصاف هستند.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. شما لطف دارید دوست عزیز
      اون افراد اصلا نمیدونن انصاف چجوری نوشته میشه تا بخوان بدونن دارن یا نه :)

      Löschen
  5. واااااااااااااااااااااااااای گیلدا جان این چقدر بامزه شده بخدا ..♥...دستت درد نکنه خیلی خوشگل درست کردی ..حتما خیلی وقت روش گذاشتی خسته نباشی .. ♥ ♥ ♥

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی صفا جون , راستش حدود ١ ساعت وقتم رو گرفت
      نمیدونم زیاد بود یا کم :)

      Löschen
    2. زمانش مناسب ساخت برای این خرگوش خوشگله ...ماشالله خیلی تمیز درست کردی ..خسته نباشی .. نه کمه نه زیاد ♥ ♥ ♥

      Löschen
    3. مرسی عزیزم :*****

      Löschen
  6. بسیار تمیز و خوب درآوردی و چقدر کار خوبی کردی که عکس مرحله به مرحله نذاشتی ، واقعا بعضی ها شورش رو در میارن ، حست رو درک میکنم عزیزم ..............

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. قربونت رزکم , میدونم که میدونی چی دارم میگم :(

      Löschen
  7. سلام گيلدا جون، من از طرفداراى پر پرو پاقرصتونم، چون هميشه مزه ديتوراتون حتى اگه نتونم شكلشم درست در بيارم، عالى ميشن. يه مشكل بزرگى كه وبلاگتون داره، اجازه كپى كردن رو به خواننده ميده. اگه بتونيد اين اجازه رو ندين، ديگه خيالتون ٩٩٪ راحت ميشه مگه اينكه طرف بيكار باشه عينا همه رو تايپ كنه.
    بازم ممنون واسه زحماتتون

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام دوست ناشناس و مرسی از توجهتون
      راستش من این کار رو انجام دادم ولی باز بستگی داره با چه عمل و سیستمی وارد بشن
      و متاسفانه من نمیتونم همه اونها رو وارد کنم
      اینه که به قول شما آدم بیکار هم که تا دلتون بخواهد زیاده , در واقع باید بگم آدم مریض , چون بعضیها میبینید کار هم دارن ولی علاقه به مردم آزاری دارن :)

      Löschen
  8. والا چی بگم حق داری دیگه
    کلی عکس بگیر و توضیح بده و اپلود کن
    بعدش همش یه جا میره به اسم یکی دیگه
    من یه زمانی گل چینی درست میکردم و خیلی علاقه داشتم
    یه چند سالی میشه دست به گل درست کردن و مجمسمه سازی نزدم
    هر چند که میدونم چیکار باید بکنم ولی فکر میکنم یه روغن کاری نیاز دارم تا دوباره دستم راه بیفته
    این خانوم خرگوشه هم خیلی نازنازی شده
    بوس به روی ماهش

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. شادی جون هنوز تازه شروع کردی , بذار مثل من ٤ سال بگذاره , بعد میبینی چه حالی میشی :)))
      یعنی هم از کارهاشون انگشت به دهن میمونی و هم از جوابهای بی سر و تهشون که قشنگ معلومه مثل بچه تو شلوارشون خرب کردن و نمیتونن جواب بدن
      اخه اینها شدن مثل کبک , فکر میکنن که کسی نمیبینه یا حد اقل خود طرف نمیبینه که چکار میکنن :)))))

      Löschen
  9. من نمیدونم چرا بعضیها که خودشون در اینکار تازه کار هستند احساس استادی بهشون دست میده اولا که شما کارهاتون را برای خواننده هاتون میذارید و این درست نیست که چون یک عده بینام و نشون از کارتون استفاده کرده اونم برای یک چیز پیش و پا افتاده اینطوری دور بر دارین هر کسی مثل ما و یا خود شما که این کارها را از وبلاگ خوب کارکاه آشپزی یاد گرفته باز برای یاد گرفتن کار با فوندات به همون جا مراجعه میکنه وقتی اصل هست کسی به کپی مراجعه نمیکنه و شما خودت خیلی از وبلاگهای خوب کار برداشتی و تقلید و صحنه سازی مشابه کردی و به روی مبارکتون هم نیاوردی ونشون دادی ایده و کار خودت بوده شما فقط اگر مجبور باشی میگی پس خودت هم میدونی که بیچاره نیستی شما از ویدئو های خارجی هم کار زیاد برمیداری و به نام خودت میزنی برای مثال نان هندونه و....... ... شما نه تنها بیچاره نیستی بلکه خیلی هم زرنگی شما که اینقدر مینالی پس طیبه عزیز باید چی بگه که بیشتر کارهاش تقلید میشه وباز با عشق برای خواننده هاش پست میذاره پس این موردها پیش و پا افتاده هستند و مهم نگیرشون

    AntwortenLöschen
  10. خانوم نامحترم , شما چه پایین بری چه بالا بیایی , من برات روند کار این خرگوش رو نمیزارم :)))
    دوستان افغان عزیز به ( اشتباه کردی ) میگن : غلط کردی
    من به چند تا از این دوستان گفتم غلط کردی واژه جالبی تو ما ایرانی ها نیست و بهتره از اشتباه کردی استفاده کنید .... اون بنده خدا ها هم حالا یا به خاطر من یا بخاطر هر نیت دیگه که دارن غلط کردی رو دیگه استفاده نمیکنن اما من نمیدونستم که باید به تو که همزبون خود من هم هستی یاد بدم که جای کلمات بیچاره و نالیدن هم کلمات بهتری میشه استفاده کرد ... البته مشکل اینه که شما با همون فرهنگی که دارید صحبت میکنید و انتظاری نمیشه ازتون داشت
    و اما واسه اینکه اینجور حرف بهتر تو ذهنتون میشینه پس با معذرت از دیگر دوستان مثل خودتون صحبت میکنم :)

    حالا بریم سر اکانت قلابی که خوشم میاد ی عده آدم بیکار مثل تو فقط نشستن اکانت درست کنن تا با اسم شمسی خانوم :))) بیاد و پاچه گیری کنه
    مورد دیگه اینکه تو که اینقدر این وبلاگ میایی , مگه چشمات نمیبینه که من منبع رو اگر از جای برداشته باشم ذکر میکنم , اگه ندیدی برو وبلاگ ی سر بزن و از اول ی بار مرور کن و اونهایی هم که از وبلاگهای خارجی برداشتم لزومی نمیبینم ذکر کنم چون تو که حالیت نمیشه :)) هر چند که خیلی از اونها رو هم گفتم

    دیگه اینکه این وبلاگ شخصی منه و من واسه خودم گذاشتم و کسی رو هم دعوت نمیکنم که بیاد اینجا رو ببینه , خودشون لطف میکنن میان یا ی عده مثل تو فضولی از سر و روشون بالا میره و میخواهن بدون چخبره و پاچه گیری کنن :)) اینکه من میگم کار کپی میکنن , نه تو حالیت هست از کدوم کار صحبت میکنم نه لازم میدونم که حالیت کنم

    مورد دیگه اینکه شیف طیبه ( که احترام خاصی بهش قائل هستم ) کارهاش رو میزاره تا همه ببینن .... در تعجبم مگه کور بودی که داشت از آدمهای گندی مثل تو شکایات میکرد که کارهاش رو میدزدن و نامی هم ازش نمیبرن
    از اون موقع به بعد هم هر چی ماست و برونی و شیره نارگیل گرفتن و فرنی درست کردن ....... میزاره که باور کن اونها از سر امثالی مثل تو هم زیاده

    در ثانی نکنه فکر کردی ایشون همه این کارها رو از شکمش در میاره واسه شما میزاره ؟؟ !!!! میخواهی چندتا از کارهاش از جمله اون عروسکهای عروس و دوماد یا بیسکویتهای رویال ایسینگ باب اسفنجی یا اون کیک توماس و غیره رو که مو به مو تو نت انجام میشه بزارم جلو چشمت ؟؟؟
    یعنی آنقدر ساده هستی که فکر کردی که اون کارها همه هنر خودشه ؟؟
    من نمیدونم چرا اینجا هر کی انگشت تو گوشش میکنه میگن از شف طیبه یاد گرفتی :))))))))
    به احتمال زیاد فردا پس فردا آدمهای بی هوش و حواصی مثل تو میان میگن توم متزلر و جیمی و ..... همه از شف طیبه یاد گرفتن :))))
    خوب همینو میخواهستی که مثل خودت باهات صحبت کنم ؟؟ پس میبینی زشت حرف زدن کار سختی نیست , هنر اونه که بتونی درست صحبت کنی و تو همون درست صحبت کردن حرفت رو هم بزنی
    مرحمت عالی کم , سعی در نوشتن جواب نکنید که یقینا نخونده با نام شمشی خانوم پاک میکنم :)))
    مگه اینکه بری ی اکانت دیگه بسازی

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts