دلمه قارچ



بله ه ه ه ه همونجوری که بیشتر دوستان حدس زدن ، این دلمه قارچ با پوره سیب زمینی هست 
و سوسن عزیز دقیقا به موضوع  که قارچ Portobello  با مواد گوشتی پر شده اشاره کردند 
قارچهای پورتوبلو قارچی بسیار بزرگی هست که مناسب برای دلمهای مختلف هست 
شما میتونید این قارچها رو با انواع سبزیجات یا مواد گوشتی پر کنید و روی اون بجای پوره پنیر پیتزا بریزید 
من از پیاز سرخ کرده ، گوشت چرخکرده ، جعفری ، و خود ساقهای قارچ که باید برای این کار کنده شوند ، استفاده کردم 
ادویه دلخواه رو زده و داخل قارچها رو پر میکنیم 



روی مواد داخل قارچ را هم با پوره سیب زمینی  پر کردم 




به این صورت که سیب زمینی را پختم ، خوب له کردم و با مقداری شیر و کره و پودر جز هندی و نمک مخلوط کردم ، به حدی شیر بریزید که پوره شل نباشه 
و با  کمک قیف روی گوشت ها  ریختم و واسه مدت که روی انها طلایی بشه توی فر گذاشتم 
نوش جان ، گیلدا 


Kommentare

Beliebte Posts