خوراک کوفته قلقلی


یک غذای کاملا ساده که تو خونه ما طرفدار زیادی داره :)))
کوفته قلقلی که معرف حضور همگان هست


واسه درست کردن این غذا :
نیم کیلو گوشت چرخ کرده رو با ۱ عدد پیاز رنده شده و نمک و فلفل و ادویه و ۲ عدد نان تست خیس شده خوب مخلوط کردم ( میتونید با ماشین میکس هم بکنید ) و ازش گلوله های به اندازه نارنگی کوچیک درست کردم 
داخل تابه  مقداری پیاز داغ کردم و چند حبه سیر رو خرد شده رو اضافه کردم ، مقداری رب گوجه زدم  و آب  و آب لیمو رو همراه با  نمک و فلفل و اضافه کردم 
آب که به جوش آمد ، کوفته ها  رو با دقت داخل سس قرار  دادم
جداگانه چند عدد سیبزمینی خلال درشت رو کمی سرخ کردم به در آخر کار روی کوفته ها گذاشتم تا کمی هم بخار پز شه
اگه دوست داشتید میتونید از هویج هم استفاده کنید , متاسفانه در دسترس نداشتم 
امتحان کنید ، خیلی خوشمزه هست 
نوش جان ، گیلدا 



Kommentare

  1. گیلدا جان این محشره. من یه دوست تونسی دارم هفته‌ای یه بار این غذارو درست میکنه با این تفاوت که نخود فرنگی‌ هم اضافه میکنه وای که خیلی‌ لذیذه مخصوصاً با سلیقه شما

    AntwortenLöschen
  2. مرسی عزیزم ، راستش من این غذا رو کاملا در زمان بی حوصلگی درست کردم :)))
    و همینطور زمانی که خانواده خیلی گشنه بودند ، و مهم نبود که چی دارند میخورند :)))
    ولی باید بگم که خیلی راحت و همینطور برای کسی که مثل پسر من بد غذا هستند ، خوش خوراکه

    AntwortenLöschen
  3. وای ...من این غذا رو هفته پیش پختم...محشر شد....البته اول قلقلی ها رو جداگونه تفت دادم بعد اضافه کردم

    AntwortenLöschen
  4. خوشحالم که خوشتون اومد ، نوش جونتون .........

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts