کرم پاتیسیر با خمیر فیلو


بعضی از دوستان دستور کرم پاتیسیر رو خواسته بودند 
این دستوری هست که من انجام دادم 
باید ببخسشید که کمی در این دستور رو میذارم ، ولی بالاخره تونستم این کرم رو همراه با الهام گرفتن , یکی از کارهای منیژه جون ادقام کنم ، و تحویل شما دوستان بدم 
مواد لازم 
من بر اساس لیوان این پیمانه ها رو میگم 
کره ۱/۳ پیمانه 
شکر ۱/۲ پیمانه 
وانیل ۱ قاشق چای خوری 
شیر ۱ پیمانه 
آرد ۱ قاشق غذا خوری ، میتونید از آرد ذرت هم استفاده  کنید 
زرده تخم مرغ ۲ عدد 
شیر را با آرد مخلوط کرده و خوب هم میزنیم تا یک دست شود ، سپس روی حرارت گذاشته و هم زده تا خمیر یک نواختی شود ، سپس کره را نیز اضافه کنید 
زرده ها ، وانیل و شکر را خوب زده تا کشدار شود ، و سپس به مخلوط قبلی اضافه کنید و حدود ۱۰ دقیقه با حرارت ملایم بگذارد تا بپزد 
بگذارید کرم خنک شده و سپس از ان استفاده کنید 
من در اینجا از خمیر فیلو استفاده کردم ، و انها رو به صورت مکعب بریده و داخل فرمهای مافین قرار دادم و بعد از مالیدن مقداری کره به سطح خمیر ، کرم را داخل خمیر ریخته و خمیر را روی هم آوردم 





دوباره روی خمیر ها را چرب کردم و آنها را به مدتی که روی خمیر طلایی شود درون فر قرار دادم 
و بعد از پایان کار روی اون کمی عسل ریختم ، البته شما میتونید از شربت هم استفاده کنید 
نوش جان ، گیلدا 



Kommentare

Beliebte Posts