Gnocchi با سبزیجات


براتون مدتی پیش خمیر Gnocchi رو گذاشته بودم 
و این هم یک مدل پخت با این مدل خمیر ......
البته باید بگم : اینکه چه موادی بهش اضافه میکنید خیلی متنوع میتونه باشه , ولی چیزی که خود من فکر میکنم این ترکیب با انواع سبزیجات بهترین ایده هست 
راستش من خودم تا به حال نه در رستوران و نه منزل دوستان مدل گوشتیش رو  امتحان نکردم در واقع نبوده که امتحان کنم :))) ولی همینجور که گفتم این قسمت ایده شخصی خودتون میتونه باشه 

چیزی که من تو تهیه این خوراک باید بگم اینه که چون خمیر تازه هست به مدت زمان کمی واسه پخت احتیاج داره 
و به خاطر همین موضوع هیچوقت این خمیر رو جداگانه مثل نودل یا پاستاهای دیگه نمیپزم 

تو این ترکیب از پیاز قرمز استفاده کردم که اونها رو با کره تفت دادم و بعد هم مقداری قارچ و  فلفل دلمه خرد شده و   مقداری سیر تازه به مخلوط اضافه کردم اگه از جعفری تازه یا گشنیز تازه خرد شده هم استفاده کنید ترکیب خوبی میتونه باشه 

به موادم فقط فلفل اضافه کردم و از ١ عدد قرص مرغ استفاده کردم که خوراک من  طعم و نمکش رو از همین میگیره 
پس تو نمک  دقت کنید 
حالا خمیر رو بهش اضافه میکنم و اگه ٢ تا ٣ قاشق هم خامه اضافه کنید , بسیار لذیذتر خواهد شد همینجا مدت ۲  دقیقه به موادتون حرارت بدید و بعد اونو سرو کنید بهتره که درب تابه یا قابلمه رو هم بزارید 
در واقع من اون ۲ دقیقه داخل آب رو اینجا با کل مواد انجام دادم 
در اولین فرصت مدلهای دیگه اونو هم براتون میزارم
نوش جان , گیلدا 



Kommentare

  1. به به ، چقدر گوگولین گیلدا جون اینا ، برای من لطفا زیاد بریز :)))

    AntwortenLöschen
  2. ها ها , باشه گلم , اصلا همه این گوگولی ها مال خودت
    :))))))
    :**

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts