کیک آب و ساحل



این کیک رو به سفارش یکی از دوستان درست کردم 
از اونجایی که فقط ٢ روز جولتر گفته بود , وقت چندانی واسه ایده این کیک به دست نیاوردم 
ایشون مایل بودند که کیک در رابطه با آب و ساحل و اینجور چیزها باشه 
من هم تنها چیزی که به مغزم رسید این طرح بود 
در مورد کیک هم بگم که یک کیک اسفنجی ساده هست 
که مابین اون با گردو و موز و آناناس پر شده 
کل کیک هم از خامه شکل گرفته هست 
آب اون رو با پایپینگ ژل تهیه کردم و حصار اون هم با چوبکهای شور هست 
حوله های روی زمین هم پاستیل های آماده هست 
گیلدا 













Kommentare

  1. چرا اینقدر شما با سلیقه هستین آخه؟
    عالللیییییه
    از خوانندگان خاموشم.
    موفق باشید همیشه

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. هیوا جان مرسی از توجهت و کامنتت
      عزیزم شک نکن که شما هم با سلیقه هستید , اما قرار نیست که همه تو کار سلیقه به خرج بدیم :)
      شاید شما تو مورد دیگه سلیقه دارید که بنده از اون بی نصیب هستم

      Löschen
  2. آخی چقدر ناز شده گیلدا جان ، دوسش دارم خیلی زیاد ، حوله هاش رو ببین آخههههههههه :))))))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ها ها , مرسی رزی جون , راستش من هم از کل کیک نمیدونم چرا از اون حوله ها خیلی خوشم اومد :)))))))

      Löschen
  3. گیدا جون خیلی با معرفتی! تا پای معرفت و دوستی در میون نباشه هیچ کس این همه زحمت نمی کشه! خسته نباشی عزیزم! کارت عالی شده

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. الهی قربونت برم شبو جونم , مرسی نازنین
      عزیزم دوستان من همه مثل تو ماهند و خوشحال میشم که منو آنقدر به خودشون نزدیک میبینند یا به عبارتی منو لایق میدونند

      Löschen
  4. خیلی خوشگل شده گیلدا جون!!!

    AntwortenLöschen
  5. ای جانم گیلدا جون چه کیک محشری
    مطمئنم دوستت از اینکه این کیک رو بهت پیشنهاد داده خیلی خوشحال است
    بنظر من که فوق العاده ست

    AntwortenLöschen
  6. مرسی گلی , منو شرمنده کردی نازنین
    والا خودش که کلی ذوق کرد

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts