اسپاگتی با تن ماهی



این روزها که وقت کم داشتم و گشنه و خسته به خونه میومدم , تنها چیزی که دلم میخواست این بود که ای کاش ی غذا حاضر و آماده بود که من تنها سختی خوردنش رو به خودم میدادم :)
البته خوب همه در حد فکر بود , این بود که دیدم هیچکس به دادم نمیرسه بجز خود خودم 
و بهترین  ایده این بود که با یک تن ماهی سر و ته قضیه رو بهم بیارم , اما بعد دیدم که حیفه فقط به تنهایی از تن ماهی استفاده کنم , این بود که به فکر نودل افتادم و گفتم همش که نمیشه نودل و سس گوشت خورد .... حالا ی بار هم با ماهی امتحان میکنیم :))
این بود که این ترکیب رو تهیه کردم , و چه خوب گفتند که همیشه اولیها لذیذ و خوب از آب در میاد 
و من میگم که همیشه اولیها مثل تاریخ میمونند که دیگه تکرار نمیشند :)))))))
شوخی کردم , چون باز هم تکرارش کردم :D
البته شاید شما هم این ترکیب رو تهیه میکنید , ولی اگه  نه و اگه مثل من به ماهی علاقه دارید پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید 

و اما روش کار :
که خیلی ساده و راحت بود و فقط مراحل کار رو ذکر میکنم براتون 
داخل ظرفی مقداری پیاز قرمز رو تفت دادم و بهش مقداری برگ سیر تازه اضافه کردم همینجور مقداری قارچ داشتم که اونها رو هم اضافه کردم , کمی تفت دادم و ادویه دلخواه رو زدم 
در آخر تن ماهی رو که تقریبا خرد کرده بودم اضافه کردم , اینجا  دیگه در حد مخلوط شدن بود 
چند قاشق خامه هم اضافه کردم تا از حالت خشکی در بیاد 


جداگانه رشته های نودل رو در حدی پختم که دیگه احتیاج به دم کردن نداشته باشه و بعد از آبکش کردنش به سس قبلی اضافه کردم کمی هم زدم  و جای شما خالی به تنهایی میل شد :))))
نوش جان , گیلدا 



Kommentare

  1. وای گیلدا جون عجب چیزی شده
    من خیلی خیلی خوشحالم که وبلاگتون رو پیدا کردم و مشتری پر و پا قرصت شدم..بیشتر هم خوشحالم که کشف کردم چطوری کانت بزارم

    مرسی از دستورهای خوبت عزیزم
    هم عاشق غذاهاتم و هم عاشق عکاسی بی نظیرت
    تا حالا 2 تا از دستوراتتون رو درست کردم
    بادامی پیچی و قطاب که هر دو عالی بودن...بازم ممنونم

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام عزیزم , اگه اشتباه نکنم شما باید شادی جون باشید
      من هم موفقیت کامنت گذاشتن رو بهتون تبریک میگم :))))) و مرسی که آنقدر پشتکار واسه اینکار داشتید
      چون خیلیها خسته میشند و رها میکنند :)
      نوش جونتون بابت مواردی که تهیه کردید , و مرسی که خبرش رو دادید عزیزم

      Löschen
  2. خودم اونجا بودم برات می پختم می اومدی خونه خسته و کوفته عذا نپزی.... انقدر کیف می ده ادم بیاد خونه عذا اماده باشه!!!!! ولی خوب گشفی که کردی به زحمتش می ارزید.... دستت درد نکنه. ترکیب فوری و خوشمزه ای. در دفعه ی بعد که بی غذا موندم درست می کتن. بوس

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ای گفتی شادی جون , ای گفتی شادی جون
      امیدوارم که خدا نصیب کنه که بتونیم همدیگر رو ببینیم و از این لحضات بهرمند شیم :*****
      مرسی از کامنتت عزیزم

      Löschen
  3. واقعا به قول شادی جون کیف میده وقتی میای غذا آماده باشه ، منم اگه نزدیکت بودم، با کمال میل این وظیفه ی خطیر رو به عهده میگرفتم :)))))
    اما گیلدایی تاریخ تکرار میشه ها ، مثل همین اسپاگتی خوشمزه ی تو :))

    AntwortenLöschen
  4. ها ها , اره دیگه رزکم گفتم که دوباره تکرارش کردم :))))))))))
    ولی جدی جدی هیچی اندازاه این حال نمیده که گفتی
    یعنی انگار دنیا رو بهت دادند :)))))))))))

    AntwortenLöschen
  5. گيلدا جون يه سوال، نودل بعد از پختن تو اب بايد يه كوچولو سرخ كرد يا نه؟ و اگر نه پس فرقش با ماكاروني چيه؟
    مرسي

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ثریا جون نودل و ماکارونی تقریبا یکی هستن , فقط ماکارونی مثل نی وسطش خالی هست و کمی ضخیمتر هست و نودل نه , من شکل همه اینها رو تو پیج با نامشون گذاشتم
      اینکه نودل رو گاهی اوقات میبینید کمی سرخ میکنن , واسه اینکه در روشهای غیر از ایرانی اونها رو زودتر از حد برمیدار و آبکشی میکنن و هنوز جا برای تفت دادن داره ولی تو روشهای ایرانی دوباره میزاریم تا بخار پز شه

      Löschen
    2. مرسي پس حتما سري به شكل ها اسامي مي زنم :)

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts