تندوری گل کلم


حتما از خواص و فواید انواع کلم خوب خبر دارید 
مهمترین خواص این خانواده جلوگیری از سرطان و حتی در بعضی موارد از بین بردن سلولهای سرطانی هست 
اگر فکر میکنید که این ماده غذایی تو پخت پز روزانه شما جای خواصی نداره از همین امروز میتونید به تو برنامه غذایی خودتون اونو جایگزین کنید
در اینجا هم یک خواص کلم و میوه جات دیگه رو از یک  روزنامه آلمانی ترجمه کردم که  میتونید , خواص دیگرش رو پیدا کنید 
این چیزی رو هم که میبینید پخت کلم به روش تندوری هست 
شاید براتون عجیب باشه ولی خیلی خیلی لذیذ بود ، میتونید امتحان کنید 
و اما آماده کردنش هم خیلی راحت بود 
یک گل کلم انتخاب کنید ، هر چی کوچکتر باشه بهتره 
اونو کامل تمیز کنید به بزارید واسه مدت ٥ تا ١٠ دقیقه با آب نمک بپزه 
دقت کنید که له نشه فقط باید نرم و نیم پز شه 
داخل آبکش بزارید تا آب اضافی اون بره 
جداگانه مواد تندوری رو آماده کنید و همه جای کلم به خوبی بمالید و بهتر اینه که چند ساعتی بزارید با این مواد بمونه
چند قاشق کره آب شده هم روش بریزید خوش طعمتر میشه 
بعد با حرارت ١٨٠ درجه داخل فر به مدتی که روش خوشرنگ شه بزارید 
من کمی زود برداشتم  و روش خوب برشته نشد ، شما بزارید تا خوب برشته شه 
بعد هم میل کنید :))
نوش جان ، گیلدا 







Kommentare

  1. اووووو ، چه رنگی داره ، نوش جونتون

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ها ها ، مرسی گلم
      اره من هم از رنگش خیلی خوشم اومد

      Löschen
  2. هم خوشگل هم خوشمزه :) نوش جان

    AntwortenLöschen
  3. برام جديد بود گيلدا جون! آقاى همسر به گل كلم علاقه خيلى داره! مى درستمش ! دستت درد خانوم خوش سليقه!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی شبو جونم ، من هم خیلی دوست دارم
      حالا ی مدل دیگه رو ارغوان جون گذاشته بود که اون رو هم خوشم اومد و به زودی درست مکنم ;)

      Löschen
  4. چه جالببببببببببب چقدر هم دلربا شده مرسی گیلدا جان راستی شما از تندوری آماده استفاده کردی درسته آخه خیلی خوشرنگ شده

    AntwortenLöschen
  5. مرسی اعظم جون ، اره عزیزم ، من آماده میخرم

    AntwortenLöschen
  6. واقعا خوش مزه است دست تان درد نكن

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts