یک تجویز واسه سرما خوردگی



یک مدت پیش که چند تا از دوستان تو این فصل سرما خورده بودند ، من این رسپت رو براشون تجوز کردم ،  واسه ما که به خوبی جواب میده 
امیدوارم که کسی احتیاج بهش نداشته باش ا، ولی به عنوان یک بمب ویتامینC  هم خوردنش بد نیست :)))
از اونجایی که دزدیها زیاد شده ، و کارهایی که ما ساعتها وقت براشون میزاریم با کمال .... تو سایتهای دیگه با نام خودشون ثبت میکنند 
این بود که گفتم به این دوستان دزدمون ی کمکی بکنم و این یکی پست رو بدون اینکه اسم خودم رو روش بزارم براشون بفرستم :)
این ۲ حسن داره 
اول اینکه از همین الان این عکس رو با مطالبش همه میتونند همه جا به صورت کپی ببینند :)))
دوم اینکه با دیدن این مورد حداقل سلامتی خودشون رو خواهند داشت تا به دزدیهای دیگه ادامه بدند
میبینید من چه خوبم :)))))))))) هر جا این عکس رو دیدید یاد حرفهای گیلدا بیفتید

و اما موردی رو که میبینید از یک خانوم مهربان آلمانی ۹۵ ساله یاد گرفتم که واسه من واقعا جالب بود و عملکرد خوبی هم داشت ، که فکر میکنم با رسیدن فصل سرما واسه شما دوستان هم جالب توجه باشه
این خانوم محترم ، این معجون رو با نام ۴ مرکب به من معرفی کرد , و میگفت زمان جانگ جهانی این تنها درمان ما واسه جلوگیری و حتی خود سرما خوردگی بود
به این صورت که زمانی که سرما خوردید از هر دونه از مرکبات نام برده فقط ۱ عدد رو آبش رو بگیرید نه بیشتر و نه کمتر
۱ عدد لیمو ترش ، ۱ عدد گرپ فرود ، ۱ عدد پرتقال ، ۱ عدد نارنگی 


جالب اینکه این ترکیب مزه فوق الاده عجیبی هم داره ، ولی تاثیرش واسه سرما خوردگی بسیار بالاست
امتحان کنید
نوش جان ، گیلدا 

Kommentare

  1. واقعا دسسستت درد نکنه گیلدائی ، از اون موقع که بهم یاد دادی ، هفته ای سه بار دارم درست میکنم و به صنم میدم ، مرسییییییی خانوم دکتر خوشگلم :))))))

    AntwortenLöschen
  2. خانوم دکترررررررررر :)))))))))))
    خواهش میکنم عزیزم ، امیدوارم که همیشه به عنوان یک نوشیدنی ، بنوشید
    نه به عنوان رفع بیماری

    AntwortenLöschen
  3. چه جالب! منم هر بار افراد مسنی که این جا هستن چیزی بهم یاد دادن خیلی خوب و مفید بوده! حتما درست می کنم
    ممنون گیلدا جونی

    AntwortenLöschen
  4. مرسی شبو جون ، اره من هم خیلی چیزها از این مسنها یاد گرفتم ،
    و با توجه به اینکه اون موقع ها با عوامل طبیعی استفاده میکردند ، پس میتونه خیلی مفید و جوابگو باشه

    AntwortenLöschen
  5. دست شما درد نکنه خانوم دکتر :)

    AntwortenLöschen
  6. وای ی ی ی نگو لیلا جون

    AntwortenLöschen
  7. مصی ولیزاده3. Dezember 2013 um 16:28

    دستت درد نکنه گیلدا جون.خیلی عالیه.خسته نباشی

    AntwortenLöschen
  8. قربونت مصی جون ، برای ماها که بچه دار هستیم کلی جواب میده عزیزم

    AntwortenLöschen
  9. مرسی عزیزم ولی اگه گریپ فروت نباشه چی میشه؟؟؟؟؟

    AntwortenLöschen
  10. چیز خاصی نمیشه :)
    ولی یادمه که این خانوم همیشه تاکید داشت که همینها باشه

    AntwortenLöschen
  11. هاهاها اینو توی فیسبوک توی البوم پیجت گذاشته بودی دیدم تعجب کردم گفتم چرا گیلدا اینجوری اسمشو نوشته؟ اینو که راحت می دزدن؟؟
    اومدم خوندم جریانش چی بوده خخخخخ
    بمب ویتامین سی هست این معجون ضد سرماخوردگی
    البته اگه بداداهای خونه ما بخورن ...باید امتحانش کنم ممنون عزیزم

    AntwortenLöschen
  12. ها ها , چکار کنم دیگه شادی جون اینها آدم رو مجبور میکنن که گاهی مهربون باشم :)))))))))))
    خونه ما هم بد عادت زیاد داره ولی خدا رو شکر اینو تونستم جا بدم

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts