کیک پنیر گورخری



این یک کیک پنیر آلمانی ، فوق الاده نرم و لطیفه
همونجور که قبلا هم گفته بودم من از کیکهای پنیر آلمانی که گرم هستند و در واقع تو فر پخته میشند بیشتر خوشم میاد
قبلا هم چند کیک پنیر دیگه تهیه کرده بودم که دستورشون رو براتون گذاشتم
و حالا این هم مدل گورخری یا راه راه اون 
حالا نگید که : ای وای ی ی باز هم کیک پنیر :)) آخه خوشمزه هست ، چه کنم ؟؟:)
و حالا دستورش

مواد لازم :
تخم مرغ ۵ عدد 
۳۰۰ گرم شکر 
۷۵۰ گرم Quark یا ماست سفت بدون نمک 
۲۵۰ گرم خامه  
وانیل ۱ قاشق چای خوری 
آرد ذرت  یا نشسته ۳ قاشق 
پودر کاکائو ۳ قاشق
 یک قالب کمربندی
مقداری آرد برای کف قالب 
برای تهیه این کیک اول از همه تخم مرغ و شکرو وانیل  را خوب بزنید تا سفید شه و سپس Quark ، خامه و  آرد را اضافه کنید 
مواد را به ۲ قسمت مساوی تقسیم کرده و داخل یکی از آنها پودر کاکائو را اضافه کنید 
بهتر هست درون  ظرفهای بریزید که بتونید راحت خالی کنید 
قالب رو اول چرب کنید و سپس با آرد تمام سطح ان را سفید کنید




حالا اینجا باید با دقت مایع کیک رو خالی کنید ، به این صورت که اول یکی از رنگها رو انتخاب کنید و مقداری داخل قالب بریزید 
سپس رنگ بعدی رو دقیقا واسط رنگ قبلی خالی کنید ، این کار رو مرتب تکرار کنید تا موادتون تمام شه






سپس کیک خودتون رو داخل فری که از قبل گرم کردید به مدت ۵۰ تا ۶۰ دقیقه و با حرارت ۱۷۵ درجه بذارید
بعد از پخت ۱۵ دقیقه کیک رو داخل فر بذارید تا استراحت کنه . و سپس از فر در بیارید
بذارید کیک سرد شه و از قالب جدا کنید
این کیک ۱۲۵ گرم چربی ، و ۲۶۰ KCAL داره
نوش جان ، گیلدا 






Kommentare

  1. سلام من این کیک را پختم البته هنوز تو قالب هست تا سرد بشه 75 دقیقه تو فر بود اما هنوز وقتی با خلال امتحان کردم به خلال میچسبید چون طلایی شده بود از فر در اوردم حالا سوالم اینه که باید اینطور باشه یا نه؟

    AntwortenLöschen
  2. تا من جواب شما رو بدم فکر کنم کیک رو خورده باشید :)))
    ببخشید که دیر دیدم ، اگه روش طلایی شده باید پخته باشه
    حالا جوابش چی شد ؟؟

    AntwortenLöschen
  3. گیلدا جون میشه به جای ماست از پنیر ماسکارپونه استفاده کرد؟آخه ما تو ایران ماست بدون نمک نداریم!😕

    AntwortenLöschen
  4. یلدا جون میشه به جای ماست از پنیر ماسکارپونه استفاده کرد؟آخه ما تو ایران ماست بدون نمک نداریم!😕

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. آلاله جان , پیمهای شما همه اومد و من اضافه اونها رو پاک کردم :)
      فکر نکونام امکانش باشه , چون ماسکارپونه رو تا به حال ندیدم که بهش حرارت بدن
      عزیزم , اگه ایران هستین که پر از ماست بدون نمک هست و اگه خارج از ایران هستین که به راحتی کوارک رو پیدا میکنید

      Löschen
  5. سلام گيلداجون
    يه سوال اين كيك به حمامآب احتياج نداره؟چون پنير داره شك كردم!چون زمانشم طولانيه نميسوزه؟بعد كه از فر در مياد مثل چيز كيك نرمه؟

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. نه فاطمه جان , این کیک داخل قالب کمربندی تهیه میشه و آب داخلش میشه
      مال من که نسوخت و هم روش و هم زیرش خوشرنگ شد
      ولی اگه شک دارید میتونید رو ۱۷۰ قرار بدید
      بله این کیک بافت بسیار نرم و خوبی داره

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts