کلوچه فومنی




شاید باورتون نشه که من چقدر دستور شیرینی  کلوچه فومنی رو امتحان کردم !!!

خوب ی عده که دستوراتشون برام مورد یقین بود , اصلا دستوری از این کلوچه نذاشتن 

ی عده هم که اصلا دستور خوب نبود , یا سفت بود , یا باید تو همون چند ساعت اول میخوردی تا بیات نشه یا حسابی بعد میکرد و از شکل میفتاد 



ی عده هم که تو ی قسمت از دستور متوجه میشدی , نکته اساسی رو بیان نکردن !!

ی جای کار هم به خودم شک کردم که شاید بخاطر نداشتن مهر لازم , شیرینیهام اون چیزی که من میخواهم از آب در نمیاد .....

اما تو مورد آخری بعد از ماهها تلاش که تونستم مهرش رو از ایران تهیه کنم , رای منفی دادم😏😅 

خلاصه کلام مصمم شدم که خودم ی دستور ترکیبی تهیه کنم , تا شاید به نتیجه مطلوب برسم 

و واقعا هم همین شد


 

اینجا فقط تصویری از این کلوچه های زیبا رو خواهید دید😊 

و از اونجایی که جزو کارهای بیزینسیم هست  دستور اونو برای خودم حفظ میکنم 

موفق باشید , گیلدا



  

Kommentare

Beliebte Posts