سالاد تابستانی سبزیجات




فکر کنم این روزها براتون خیلی سالاد گذاشتم :)

به خصوص سالادهایی که با کرفس تهیه میشه 

خودم جزو افرادی بودم که کرفس رو به صورت خام نمیخوردم , ولی الان یکی از طرفداران پر و پا قرص کرفس به صورت خام هستم 

امروز هم براتون یک ترکیب خوب و خوشمزه دیگه  دارم 

ترکیب این سالاد که یک سالاد تابستانی هست بسیار ساده و زیبا و مفید و پر خاصیت هست


 

شما برای تهیه این سالاد به :

مقداری کرفس خرد شده , زیتون هسته گرفته شده که بهتره سبز باشه , مقداری نعناء تازه خرد شده , مقداری هویج که باریک خرد شده باشه 

به این مواد مخلوط چند قاشق سرکه و و آب لیموی تازه اضافه کنید , همراه نمک و فلفل 

خوب مخلوط کنید و میل کنید 

* میتونید از کمی جعفری یا گشنیز خرد شده هم اضافه کنید

* اندازه و مقدار سبزیجات خرد شده رو خودتون میتونید تعین کنید  

نوش جان , گیلدا  




Kommentare

Beliebte Posts