کیک راه راه - کیک تنه درخت



امروز تولد همسر بود ، ی روز پر کار هم واسه من 
چون هم باید کیک تولد رو تهیه میکردم ، هم از همسر  بیمارم که دوباره سرما خورده بود تیماری میکردم 
و هم از پسرم که واسه تولد پدرش به ما ملحق شده بود ، پذیرایی میکردم 
ولی در کل با تمام خستگیهاش ، روز خوبی بود :)
این کیک هم که با توجه به استرس فراوان و کارهای متفرقه زیاد تهیه شد ، هر چند که مورد استقبال خودم قرار نگرفت ...... ولی با کلی عشق و علاقه سر هم شد :)
حتما طرز تهیه این کیک رو به اندازه کافی تو نت دیدید ، فقط میتونم اضافه کنم که بعضیها اینو به نام کیک راه راه و بعضیها با نام کیک تنه درخت میشناسند 
اینکه شما چی واسه فولونگ میانی اون استفاده میکنید ، خواست شخصی خودتون هست 
من از خامه معمولی و کمی شکلات آب شده استفاده کردم که شکلات با خامه مثل ذرات شکلات خرد شده میشه 
از یک کیک آماده برای پایه کفش استفاده کردم و برای دورش هم از رسپت کیک رولت طرحدار 
روکش کیک هم که شکلات آب شده به طریق بن ماری هست 


گلهای کیک هم در واقع کرم رویال آیسینگ هست که قبلا با اضافات خمیر این گلها رو تهیه کرده بودم تا برای روز مبادا که امروز شده بود استفاده کنم :)
نمیدونم دیگه چیزی واسه گفتن دارم یا نه !!!
گیلدا 










Kommentare

  1. بسيار عالي و زيبا و خوشمزه
    منم چند وقته مي خوام اين كيك و امتحان كنم و نشده
    ضمنا تولد همسرت مبارك گيلدا جان ... اميدوارم هرچه زودتر سلامتيشون رو بدست بيارن

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی لاله جون ، حتما امتحان کن ، به قول پگاه جون پر از هیجانه :)))
      البته یقینا هم از این بهتر خواهد شد

      Löschen
  2. vaghean zibast .va besyar ham por zahmat ama vaghti vase aziztarin kese zendegi kari anjam midi khastegi faramoosh mishe.enshallah kenare ham khoshbakht bashid.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ممنونم از لطفتون ، بله دقیقا همینه که گفتید
      :)

      Löschen
  3. تولدشون مبارک ، ایشاله که بهتر هم شده باشن ، اینروزا همه درگیر سرماخوردگی هستن ، امیدوارم تا الان خوب شده باشن :)
    مثل همیشه هم گیلدا جان عالی شده ، تو استاد کارهای سخت هستی ، دست گلت درد نکنه خانوم خانوما :****

    AntwortenLöschen
  4. ها ها ، مرسی رزکم
    خدا رو شکر امروز خیلی بهتر بود ، آنقدر که به آب میوه و سوپ و چای بستمش :)))))))))

    AntwortenLöschen
  5. عزیزممممممممممم کیکت عالی شدههههههه و معلومه که حسابی هم سخت و پر کاره ولی مثل تمام کارهات پرفکت درش آوردی نوش جونتون تولد آقای همسر هم مبارک باشه براتون آرزوی خوشبختی دارم عزیزم

    AntwortenLöschen
  6. قربونت برم عزیزم ، مرسی از لطفت نازنین

    AntwortenLöschen
  7. عالی شده دستت درد نکنه
    یه کافی بریززززززز که اومدممممممم بخورمشششش

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. تو بیا ، من هر روز برات کافی درست میکنم و کیک :**

      Löschen
  8. واقعا آفرین به تو که این ایده های نت رو اجرا می کنی.....من همش به خودم می گم یه روزی..... اما مگه اون روز می رسه خواهر جان....خیلی عالی شده.... و دیگه اینکه به جامعه ی آشپزی اینترنتی ایرانی کمک بزرگی می کنی چون نه تنها ترجمه می کنی بلکه تجربه هم می کنی.....عالی....بیست.....راستی تولد همسرت هم مبارک....با تاخیر!!!! همیشه کنار هم شاد باشید.

    AntwortenLöschen
  9. قربونت افسانه جون
    خوب حتما من هم اگه اوایل اومدنم بود ، به این کارها نمیرسیدم
    الان باید قبول کرد که کارهای دیگه برات واجبتره عزیزم
    مرسی از توجهت عزیزم

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts