کباب فلفل دلمه



این هم یک دستور دیگه که داخل یکی از مجله های آشپزی ایرانی پیدا کردم با نام کباب فلفل دلمه 
البته این ترکیب باید گریل میشد ، ولی از اونجایی که من امکانات گریل رو چه در تابستون و چه در زمستون ندارم تصمیم گرفتم که سرخش کنم 

مواد لازم برای این کباب بستگی به تعداد اون داره و همچنین مقدار گوشتی که دور فلفلها میپیچید 
و به خاطر همین من فقط طرز تهیه رو براتون مینویسم و تعداد اونرو به عهده خودتون میذارم
ترکیب گوشتی که در این فلفلها هست دقیقا همون ترکیبی هست که تو کوفته پنیر به کار بردم 
یعنی گوشت چرخ کرده رو همراه با ادویه و نمک و فلفل و پیاز، ۱ عدد تخم مرغ و مقداری نان تست که از قبل خیس کردم ، خوب میکس کرده تا حالت چسبندگی به وجود بیاد 


تعدادی فلفل پپرونی یا فلفل دلمه کوچیک انتخاب کنید و اونها رو با چاقو از یک طرف ببرید ، اگه لازم بود داخلش رو تمیز کنید 
و داخل فلفلها مقداری پنیری که ا حرارت آب بشه بزارید 


بعد از پر کردن فلفلها دور تا دور اونها روبا گوشتی که از قبل میکس کردید میپوشانید و باید دقت کنید که انکار رو با دست خیس انجام بدید و خوب گوشت رو به فلفلها فشار بدید تا بچسبه 


و اگه امکان گریل کردن رو داشتید که بهترین نحوه پخت خواهد بود ، وگرنه که مثل من باید یکی یکی و با دقت سرخش کنید 
و سپس نوش جان ، گیلدا 













Kommentare

  1. وااااااااااای چقدر عالی شده گیلدا جونم ، من غش بکردم که ، چسبوندن گوشت به فلفل سخت نیست ، یعنی وا نمیره ، نه که سطح فلفل لیزه ، برای اون پرسیدم ، اما حتما حتما امتحان میکنم ، بذار بنویسم :))))
    دستت درد نکنه اسسسستاد :**

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. با اجازه استاد
      نه رزي جون وا نمي ره تو برو بپز اون با من

      :))))
      اينبار من نخود اش شدم گیلداجون

      Löschen
    2. مرسی رزکم ، عزیزم اگه مواد گوشتی خوب حالت چسبندگی داشته باشه ، راحت میتونی انجام بدی
      البته باید تکه تکه کار کنی ، ولی مشکلی پیش نمیاد ، ۱۰۰% البته گریل که کنی دیگه لازم نیست اینجور مواد رو تهیه کنی و فقط مثل کباب کوبیده باشه کافیه

      Löschen
    3. بابا ترو خدا به من استاد نگید ، بدم میاد
      آخه من و چه به استادی ی ی ی
      لاله ، خدا بگم چه کارت نکنه کلی خندیدم :))))))))))

      Löschen
    4. چشم استاد دیگه نمی گیم
      :)))))))

      Löschen
    5. لاله جون شانس آوردی که از من دوری :))))))

      Löschen
  2. چه جالب منم يه مدل از اين كبابهاي فلفلي رو از مجله اشپزي داخل ايران ياد گرفتم ولي اون با فلفل هاي سبز كوچولو و بدون استفاده از پنیر است، اونم خيلي خوشمزه مي شه به شرط اينكه از غذاهاي تند خوشت بياد چون تندي فلفل كاملا به خرد كباب مي ره
    اين مدلم بخاطر پنیر و عطر فلفل دلمه اي بايد عاااالي باشه
    دستت درد نكنه خلاصه
    :)))))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. چه جالب ، ، لاله جون کدوم فلفل کوچوکو ها رو میگی ؟؟ همونها که سبزه هم شیرینش هست هم تند ؟؟؟
      اگه اونها باشه ، مگه میشه در اونها به اون کوچکی گوشت پیچید !!!!!!!
      البته اینها هم باید از فلفلهای از این کوچکتر تهیه میشد ، ولی اون موقعها پیدا نمیکردم .، حالا زیاده :))))))))

      Löschen
    2. آره عزیزم البته درست می گی اونایی که خیلی ریزن و نمی شه ولی یادمه وقتی می رفتیم شمال ازاونجا فلفل شمالی می گرفتیم که بلند و باریک بود با اونا خیلی عالی می شه
      من یه چند بار درست کردم واقعا خوشمزه می شه

      Löschen
  3. وای محشره! من که خیلی دوست دارم حتما درست می کنم! می گم راستی گیلدا جون و بقیه دوستان نظرتون درباره گریل کردنش تو فر چیه؟؟؟ فکر کنم جواب بده

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. والا شبو جان از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان من نظری ندارم

      :))))))))))))

      Löschen
    2. گیلدا جون عزیزم من و گذاشتی اینجا خودت کجا رفتی؟؟
      *
      *
      *
      اشکال نداره اگه دستت بند است برو به کارات برس من هستم
      :))))))

      Löschen
    3. مرسی شبو جونم ، فکر خوبه ، باید حتما اینبار امتحان کنم :****

      Löschen
    4. لاله جون ، مرسی از اینکه تو غیبت من به مهمونهام رسیدی عزیزم :)))))
      خدا خیرت بده :))))))))

      Löschen
    5. خواهش می کنم عزیزم
      اگه بازم کار داری برو من هستم
      :)))))))))

      Löschen
  4. کاش می‌تونستم دستم ببرم تو صفحه مانیتور اون دسته فلفل رو می‌گرفتم به دندون می‌کشیدم . مرسیییییییییی گیلدا جون مثل همیشه عالیییییییییی عزیزم .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی گلکم ، جات خالی عزیزم :****

      Löschen
  5. منم اون ورژنی که لاله گفت رو دیده بودم ولی امتحان نکردم...اینم خیلی خوشم اومد گیلدایی...مرسی عزیزم

    AntwortenLöschen
  6. خواهش میکنم هانی جون ، لطف داری عزیزم :**

    AntwortenLöschen
  7. yani aliiiiiiiii man chetor ino nnadideh budam bussssss

    AntwortenLöschen
  8. مرسی گلم :)))
    این مال اون موقع ها بود که آدم بدی بودم و فقط ١ جا کارم رو میزاشتم :))))

    AntwortenLöschen
  9. من تا حالا این فلقلها رو امتحان نکردم تند نیسن؟

    AntwortenLöschen
  10. نخیر نیستند ، امتحان کنید

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts