بیسکویت دیجستیو یا ساقه طلایی یا سبوس گندم



بیسکویت دیجستیو یا ساقه طلایی یا سبوس گندم ، رو همه میشناسند 
 فکر کنم کمتر کسی هم باشه که از این بیسکویت خوشش نیاد ، البته باید بگم که از لحاظ تغذیه نیز بسیار سالم  بوده و همونجور که میدونید واسه پوست و مو خیلی مفیده 
با خوردن این بیسکویتها یاد ایام کودکی میفتم ، و خوشحالم که تونستم به رسپتش رو پیدا کنم 

مواد لازم :
کره ۱۴۰ گرم 
تخم مرغ ۱ عدد 
شکر ۱۲۰ گرم 
مقداری نمک 
آرد ۱۰۰ گرم 
سبوس گندم ۱۱۰ گرم ( با نام آلمانی : Weizenkleie )
پیکینگ پادر : ۱ قاشق چای خوری  
وانیل ۱/۵ قاشق چای خوری 

مقدار١٠٠ گرم  شکلات تخته ای  و ٢ قاشق کره برای روی بیسکویت که به طریق بن ماری آب کرده باشد 

طرز تهیه :
اگر  سبوس گندم شما دانه درشت هست ، سعی  کنید آنها را با دستگاه ریز کنید 
و تمام مواد خشک را با هم مخلوط کنید 




کره و شکر را خوب زاده و تخم مرغ را نیز  اضافه میکنیم 


مواد خشک رو اضافه کنید و خمیر رو خوب ورز بدید تا به دست نچسبه 


سپس خمیر رو روی سطح صافی پهن کنید ( دقت کنید که نه خیلی نازک باشه و نه خیلی ضخیم ) و با هر قالبی که دوست داشتید قالب بزنید 


و بعد از اینکه روی سینی فر گذاشتید ، با کمک چنگال یا هر وسیله دیگه سوراخهایی روی خمیر ایجاد کنید ، این واسه پخت بهتر بیسکویتها هست 


بیسکویتها رو داخل فر گرم با حرارت ۱۸۰ درجه به مدت تقریبی ۲۰ دقیقه بگذارید تا بپزه 
بعد  از پختن  و خنک شدن بیسکویتها  ، یک طرف اونها رو داخل حمام شکلات  کرده  و بزارید تا شکلاتها خودشون رو بگیرند 
و بعد میتونید با لذت میل کنید :)
نوش جان ، گیلدا 






Kommentare

  1. وای خدااا چقدر خوشمزه شده گیدا دلم خواااست کاش اینورا کمی نزدیکتر میبودی خوااهر :)))

    AntwortenLöschen
  2. خواهر ، اره بخدا من هم همچین هوسهای شدید با دستورات تو میکنم :)))

    AntwortenLöschen
  3. :) چه خــــوب *** من عاشق دایجستیوم خصوصا با چایی

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. اره لاله جون خیلی مزه میده :)

      Löschen
  4. به به..من عاشقشم..اتفاقا این مدلهای شکلات دارش که مدتیه در اومده خیلی بیشتر طرفدار داره اینجا برعکس ساده شون.... ولی من هر دو مدل رو دوست دارم..خیلی خوب شده خانوم هنرمندم

    AntwortenLöschen
  5. مرسی هانی جون :***
    راستش اینجا من فقط شکلاتی رو پیدا میکنم ، ساده نیست یا با نارگیل
    ولی اون ساده هاش رو هم خیلی دوست دارم

    AntwortenLöschen
  6. یعنی دل من رو آب کردی رفت پی کارش ، دسسسسسست گل دوست هنرمندم درد نکنه

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. هورا ا ا ا رزک برگشت <3
      عزیزم خوش اومدی ، خوشحالم که باز پیشمون هستی
      مرسی از کامنتت گلم

      Löschen
  7. چه می کنه این گیلدا خانوم ما!!!بسی کیف کردیم کاش یه نیکه هم ازش اینجا بود من با چاییمی خوردم

    AntwortenLöschen
  8. مرسی شبو جونم ، عزیزم ، دقیقا نمیدونم کجا هستی ، والی فکر نکنم که در باشیم :)
    پس بدو تا تمام نشده با چای بخوریم :)

    AntwortenLöschen
  9. من خیلی‌ دوست دارم حتما درستش می‌کنم گیلدا جون . دستت درد نکنه .

    AntwortenLöschen
  10. خواهش میکنم نازنینم :****

    AntwortenLöschen
  11. وای گیلدا خانم خیلی هنرمندی هر عکس و هر دستوری را می بینم از قبلی اش بهتره، واقعا آفرین

    AntwortenLöschen
  12. لاله جون ، مرسی عزیزم ، شما هم مثل دوستان دیگه به من لطف داری عزیزم :)

    AntwortenLöschen
  13. Merci Gilda joon,
    man dorost kardam va ali shod, asheghesh shodam. faghat soali dashtam. saboos gandom moadele 1 peymaneh hast ya bishtar?

    AntwortenLöschen
  14. سلام فرناز عزیز
    خوشحالم که خوشت اومد
    عزیزم من کنار این صفحه دست راست پیمانه ها رو ذکر کردم
    ١ پیمانه حدود ١٢٨ گرم میشه ، در صورتی که اینجا تو دستور کمتر ذکر شده ، یعنی ١١٠ گرم

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts