Schwedische Kartoffeln - Fächerkartoffeln


اینها یک مدل پخت سیبزمینی هست به با نام سیبزمینی سوئدی معروفه و آلمانی ها هم بهش Fächerkartoffel میگند .
طرز تهیه هم بسیار ساده هست و در عین سادگی بسیار خوشمزه
و با ترکیبیبی که اینجا میبنید یعنی با قارچ ، یک وعده غذایی بسیار مناسب واسه دوستان گیاهخوار میتونه باشه ، اگر هم مایل بودید میتونید با گوشت میل کنید .



برای تهیه این مدل سیبزمینی ها سیبزمینی رو بعد از پوست کندن روی یک قاشق قرار بدید ، و باچاقو با پهنای نازک ببرید
قاشق زیر سیبزمین در اینجا جوری عمل میکنه که شما سبزمینها رو تا به انتها قاطع نکنید ، میتونید ۲ تا چوب هم موازی همدیگه قرار بدید و این کار ارو انجام بدید





لابلای برش سیبزمینی ها مقداری کره قرار میدید ، در این مورد خساست نکنید :)

خیلیها دوست دارند که پنیر پیتزا یا هر پنیر دیگه هم روش بریزند , ولی من اینجوری ترجیح میدم , چون با آب شدن پنیر برشهای آکاردئونی زیباش دیگه دیده نمیشه , به هر حال این قسمت قضیه به عهده خودتون :))
و در آخر روی سیبزمینی ها رو مقداری پودر سوخاری و نمک میپاشد و درون فر قرار میدید چیزی حدود ۲۰ تا ۴۰ دقیقه و با حرارت ۱۹۰ درجه 



در این مدت هر از گاهی سیبزمینی ها رو در بیارید و از کره آب شده توی ظرف روش بریزید
نوش جان ، گیلدا














Kommentare

  1. چه كردي ي ي ي گيلدا جون
    يه دفه اين همه پست با هم
    :)))))
    منم از اين سيب زميني ها درست مي كنم، اسمشونم گذاشتم سيب زميني اكاردوني
    فقط تنها تفاوتم با تو اينه كه به جاي پودر سوخاري، پنير مي ريزم، اونجوري ام خوشمزه مي شه

    AntwortenLöschen
  2. لاله جون ، راستش این یک دستور سنتی هست ، البته شنیدم که با پنیر هم تهیه میکنند و حتما خوشمزه هم میشه
    ولی اگه تو رستوران تقاضا کنی ، همیجوری برات سرو میکنند

    بابا من دارم تند و تند پست میزارم ، چون میدونم دیگه فردا بلند شم میبینم نمیتونم :)))))))))

    AntwortenLöschen
  3. وای گیلدا جون چه کردی!!!! کلی پست گذاشتی! خوشحالم که مشکل وبلاگت حل شده! دستت درد نکنه برای این همه دستورای خوشمزه! مخصوصا این سیب زمینی ها که من عاشقشم

    AntwortenLöschen
  4. شبو جونم ، این پستها رو که قبلا دیده بودی ...همونهاست
    از ترس اینکه شاید همین الان ، منو وباره قفل کنه همه رو تند تند گذاشتم :)))))

    AntwortenLöschen
  5. انقدر این سیب زمینیهات رو دوست دارم ؛ چقددددر با سلیقه و خوشگل و خوشمزه شدن

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی رزک نازنین ، به نظر من سیبزمینی به هر روش ، خوشمزه هست :))) جات خالی عزیزم

      Löschen
  6. خیلی خیلی خوشگل و عالیه...من طبق روش اقای کفایی اینا رو درست کردم..محشره بانو

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی هانی جون ، جات خالی عزیزم

      Löschen
  7. معرکه اس حتما امتحان می کنم. مرسی

    AntwortenLöschen
  8. زینب جان ، مرسی از کامنتت
    مطمئنا خوشت میاد ;))

    AntwortenLöschen
  9. kheyli khoshmazas midunam dastet dard nakoneh Gilda kheyli vaghte ke dorost nadam. khub shod yadam andakhti busssssss

    AntwortenLöschen
  10. خواهش میکنم نازنین دلبر ر ر ر
    پیشا پیش نوش جونت باشه :****

    AntwortenLöschen
  11. خیلی ساییتون عالی من برای اولین بار وارد سایتتون شدم خیلی خوشم اومد متشکر بابت وقتی که برای سایت گذاشتین

    AntwortenLöschen
  12. ممنونم از لطفتون ،
    خوشحالم که خوشتون اومد ، و مورد توجهتون بوده :)

    AntwortenLöschen
  13. وای گیلدا جون :) عالیههههه فردا درست میکنمش :)

    AntwortenLöschen
  14. مرسی آرام نازنین , نوش جونتون :)

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts