بلغور با سبزیجات و سینه مرغ



بالاخره تونستم با بلغور یک غذای خوشمزه درست کنم :))) خیلی وقت بود که خریده بودم ولی نمیدونستم چکارش کنم
البته نقشهای دیگه هم براش دارم ...که بعد بهتون میگم
بلغور با سبزیجات و سینه مرغ
برای این غذا ۱ عدد پیاز رو با برگ تازه سیر تفت دادم ، سینه مرغ رو به قطعات کوچیک بریدم و اضافه کردم ، همراه با نمک ، فلفل ، زرچوبه
مقداری گوجه خشک که در روغن خوابیده بود ( آنتی پاستی ) ریز کرده و به مواد اضافه کردم ، من از نخود فرنگی کنسروی استفاده کردم ، اگر نخود فرنگی رو به صورت تازه دارید همزمان با بقیه مواد اضافه کنید
بلغور رو هم شسته و با مواد کمی تفت دادم  .اگر گوجه خشک نداشتید از گوجه تازه استفاده کنید ، بنا به سلیقه میتونید از کدو سبز یا قارچ یا هویج هم استفاده کنید
در خاتمه کمی آب ریختم و پودر سبزیجات رو کمی به مواد اضافه کردم ، میتونید از پودر گوشت یا مرغ هم استفاده کنید
حتما امتحان کنید ، بسیار لذیذ شده بود
نوش جان ، گیلدا

Kommentare

  1. kheyli ali shode gilda hala ye nooe dige in ghaza turki ba esfenaj hast onam kheyli khoshmazast .man ke kheyli dost daram balghor ,dastet dard nakone

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts