سالاد الویه





سالاد الویه یکی از اون سالادهای  قدیمی و لذیذ هست که یقینا همه میدونن که به چه صورت تهیه میشه 
و چه بسا با کمی سلیقه و تمایلات شخصی که بهش اضافه میشه , میتونه بیشتر اوقات صدر نشین سفرهامون  باشه 
من اصولا توسلاد الویه همه چیز رو نگینی میکنم , چون در قی این صورت آنقدر باید سس بهش بزنم که شکل و رو بگیره و مرتب این سس به خرد سیبزمینی میره و انگار که هیچی نریختی 
نکتیه دیگه این که معمولا این سالاد رو من با مخلوطی از سس مایونز و خامه زده شده درست میکنم . البته گاهی هم  از کرم
فرش هم استفاده کنید
البته درصد سس مایونز به خامه یا کرم فرش بیشتر هست 
خواب ، حالا میمونه نخود فرنگی ، خیار شور ، و تخم مرغ پخته ، که اینها رو هم خرد کرده و اضافه میکنم
مقداری آب لیمو و چند قاشق روغن زیتون هم طعم خوبی به سالاد شما میده
نمک و فلفل رو فراموش نکنید
نوش جان ، گیلدا





Kommentare

Beliebte Posts