پنیر برشته - گیلان





این غذای بهدی ساده و خوشمزه هست که فقط با ذکر موادش آدم میتونه تهیه اش کنه
واسه اون عده که دنبال غذاهای بی دردسر میگردن , بهترین گزینه میتونه باشه 
اون موقعها که از بازی خسته میشدم و گشنم میشد و مرتب دنباله چیزی  واسه خوردن میگشتم ، این چیزی بود که مادرم خیلی صریح آماده میکرد .....یادش بخیر. الان میدونید که چه بچه فعالی بودم :)))
شاید بعضی از شهر های کشورمون هم درستش کنند ، ولی من اینو فقط تو شمال (گیلان ) خوردم

پنیر برشته
برای شروع  به مقداری پنیر لیقوان احتیاج دارین , تو تابه اول روغن یا کره بریزید و پنیررا خرد کرده و بعد زیر تابه را روشن کنید . چند عدد تخم مرغ را درون ظرفی همراه کمی فلفل بزنید و آماده بزارید .
مقداری شوید خشک هم  روی  پنیر بریزید ، و بعد تخم مرغها رو روی مواد پنیری خالی کنید
دیگه خوراک ساده شما حاضره و میتونید با نان گرم میل کنید :)
* یادتون باشه که نباید پنیر و شوید زیاد حرارت ببین 
*دقت کنید که نمک اضافه نکنید
نوش جان ، گیلدا


Kommentare

  1. che khob merci gilda jon

    AntwortenLöschen
  2. che khob merci gilda jon

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. خواهش میکنم , من هم ممنونم از توجهتون :)

      Löschen
  3. خیلی خوب بود . فقط اینکه حیف نیست شما که اینقدر زحمت میکشی و قشنگ می نویسی و غذاهای خوب آموزش میدی , ایقدر دیکته فارسی شما ایراد داره ؟ بهانه نیارین خارج از کشورم و یادم رفته و ... کسی زبان مادری نباید یادش بره !
    موقع ها
    گشنه م می شد
    دنبال چیزی
    ه آخر در فارسی خونده میشه ولی نوشته نمیشه
    صریح نه و سریع
    تاوه

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. راستش من جواب این سوال رو بارها و بارها دادم , چه اینجا و چه تو پیج
      ولی انگار واسه کسی که میخواهد ایراد بگیره , صرف خوندن نداره :)
      پس بیخیال همه چیز ...........

      Löschen
  4. ممنون گیلدا جان . فقط میشه بگید پنیر را از فروشگاه ها تهیه میکنید ؟اگر این طوره لطفا اسمش را برامون بزارید

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. سلام عزیزم , ی دنیا ازت معذرت میخواهم که نتونستم به موقع جوابگو باشم
      بله من از همین پنیرهای معمولی که به عنوان پنیر فتا فروخته میشه استفاده میکنم
      یا هر پنیری مثل همون که با حرارت آب نشه

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts