ناسازگاری مواد خوراکی با یکدیگر


ناسازگاری مواد خوراکی با یکدیگر 

از قدیم شنیده ایم که خوردن  بعضی از مواد غذایی با یکدیگر ، موجب ناراحتیهای جبران ناپذیری خواهد شد 
بیشتر این موارد را از بزرگان خانواده شنیده و ناخودآگاه به آنها عمل کرده ایم 
در اینجا خوردن  بعضی از مواد غذایی را که با یکدیگر همسان نبوده و موجب مشکلات و بروز اسپاسمهای شدید روده و یا شدیدتر از ان شده را به شما عزیزان معرفی میکنم  

۱ - کله پاچه + انگور 
۲ - خربزه + عسل
۳ - پنیر + بادام 
۴ - لبنیات + انواع آلو
۵ - شیر + شراب خرما 
۶ - حلیم + انار 
۷ - سرکه + ماش و برنج 
۸ - ماهی تازه + شیر و تخم مرغ 

همزان مصرف کردن شیر با مواد غذایی زیر نیز توصیه نمیشود  ( حد اقل ۴۵ دقیقه فاصله ) 
۱- تخم مرغ 
۲ - میوهای تازه از درخت چیده شده 
۳ - ترب 
۴ - حبوبات 
۵ - گوشت
۶ - سبزیجات خام 
۷ - ترشیجات 
۸ - مواد شور ( شورجات ) 
۹ - پیاز 
۱۰ - ماهی  

Kommentare

  1. عجب پست مفیدی بود. ممنون. من همیشه دل دردهای ناشی از قاطی خوردن مواد رو دارم. اینو پرینت می گیرم و می زنم رو یخچال. خیلی به دردم می خوره و در ضمن خیلی خوشحالم که دوباره اومدی و می نویسی...... رنگ خونه ات هم عالی یه. حس بهار می ده به آدم. مبارکا!

    AntwortenLöschen
  2. مرسی نازنینم
    من هم دلم برات تنگیده بود ، خوشحالم که دوباره میبینمت

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts